Nieuwe sneakers
Had ik in het haar topic al geschreven maar die was misschien een beetje mild. Ik vind het eigenlijk echt super!! Mijn haar blijft super goed in model zitten. En ik heb nu wel al een aantal keren door de regen gelopen.
Ik heb wel een beetje pluis maar veel minder dan normaal.
Oh sorry daar zit ik niet in hahaha.
Goed om te weten! Of misschien eigenlijk niet
Denk eigenlijk niet zo heel lang haha
Deze jas van Maje en jurk van Other Stories. Ik weet nog niet of ik ze ga houden maar vind ze beide leuk!
Ik wil je aankoop niet belachelijk maken, maar ik dacht even dat dit een soort sexy sint pakje was.
Hahaha wilde jij niet als sexy sint voor halloween ofzo @Soy.peor om met die feestdag te fucken? Perfecte outfit!
Breng me nou niet op ideen.
Nou leef je uit
Do it!
@Bunnyslippers Ik heb dit spul gisteren voor het eerst gebruikt en ik ben ook heel positief! Gisteren en vandaag gefietst met mijn haar los, normaal pluist mijn haar dan echt verschrikkelijk. Nu heb ik wel meer krullen gekregen, maar zonder noemenswaardige pluis. Ik denk dat het nog beter werkt als ik de volgende keer iets meer gebruik, ik heb het nu rustig aan gedaan omdat ik bang was voor vet/zwaar haar.
Al met al vind ik het een aanrader! Ik heb trouwens heel fijn maar veel haar met krul/slag, ideaal pluismateriaal.
Van mijn oude servies teveel kapot laten vallen (), dus maar even bij Ikea geshopt:
x 2
En ik heb een big shopper vol met oude boeken ingeruild bij Van der Velde, daar kreeg ik nog wel een aardig bedrag voor en daarom weer wat boeken gekocht:
(Vreselijke cover, maar dit moet een goede scifi zijn haha)
Other stories. Voor het eerst in mijn leven dat ik een fatsoenlijke nieuwe jas koop, ipv een goedkoop niet echt warm vintage/kringloop geval

Kantelaar bedoel je
Whut?
De kandelaar is gekanteld daarom denk ik kantelaar.