Show je laatste aankopen #9

Je begrijpt hopelijk wel dat je een aantekening in je dossier krijgt vanwege ‘bollie’.

15 likes

Een paar euro korting op iets dat ik toch al heel lang wilde kopen, maar het steeds uitstelde:

Gelijk maar een starter kit, zodat ik alles heb :sunglasses:

17 likes

Toevallig geen deal op die Posca markers?

3 likes

Vind deze cool en wel echt bij je passen

5 likes

Eindelijk weer gladde soepen :clap:

16 likes

Soort van… op Bol waren ze 24,95 en nu 21 euro!

7 likes

afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding

Zilveren sieraden bij Regal Rose. De kettinkjes zijn verschillende lengtes zodat ik ze samen kan dragen :smile:

15 likes

Horlogebeweger; zodat de horloge van mijn vriend niet meer stilvalt.
Edit: het is een automatisch horloge dat werkt onder invloed van de bewegingen van de drager. Maar hij doet die niet elke dag/wekelijks aan dus dan moet die elke keer weer ingesteld worden. Vandaar dat dit wel handiger is.

14 likes

Ik heb hier nog nooit van gehoord :rofl:

8 likes

ik zit ook al te googlen en word er ook nog niet veel wijzer van

4 likes

Als je je horloge niet vaak genoeg draagt stopt ie met lopen. De batterij wordt geloof ik een soort opgeladen door de beweging van het dragen. Dus dit zal wel een apparaatje zijn om ‘m te schudden :sweat_smile:

2 likes

Je hebt toch gewoon automatische horloges (ik weet niet of dat de overkoepelende term is trouwens voor horloges die je moet opwinden) die je op moet winden omdat ze anders na een tijdje stil blijven staan? Je kunt ze vaak opwinden dmv zo’n knopje aan de zijkant waar je aan moet draaien, maar je kunt ze ook gewoon in beweging houden (dat is hoe ze blijven lopen)

4 likes

In totaal €11 korting hierop gekregen

6 likes

ik hou van Regalrose <3

5 likes

Huidverzorging

Spf

Bij Little wonderland

14 likes

Nou nu heb ik eerst wel genoeg spelletjes haha.

Eerst alles maar eens uitspelen wat ik nu heb verzameld. Als ik dit leuk vind ga ik part 2 ook nog even halen voor een 10tje, deze was ook maar 10 euro. :slight_smile:

12 likes

Twee van deze. Het werd tijd voor nieuwe kussens en ze zijn nu 1+1 gratis.

12 likes

ben benieuwd, hoop dat dit eindelijk de oplossing is voor mijn jeukend hoofd

12 likes

Na zo lang twijfelen. De doorslag kwam door een BF korting. Nu ga ik even huilen in een hoekje door mijn lege bankrekening en in winterslaap tot februari (bizar).

33 likes

24 likes