Show je laatste aankopen #9

@Karl_Lagerfeld 🥹

12 likes

Met dank aan Marije Knevel? :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Heeeeel mooi :pray:t3::two_hearts:

1 like

Nee haha, ik had hem al binnen toen ik haar story bij Costes zag. Stond haar wel heel tof

3 likes

Ja ik ben een pussy geworden die niet meer tegen kou kan. Ik heb een doorzichtige zwarte en een huidskleurige besteld. Sorry @FredPaillet, maar die huidskleurige is om als onderlaag te gebruiken. Don’t hate me.

19 likes

Ik denk het wel. Heb mijne gewoon via Ali besteld

2 likes

Ik zou het ook niet aanraden eigenlijk :smiling_face_with_tear: ik heb er jaren geleden een paar gekocht, maar geen van allen hadden fleece van binnen en allemaal waren ze te kort zodat mijn tenen ook permanent pijn deden. De enige reden waarom ze verder pasten was omdat ik ook nog eens super mager was :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik heb ze onlangs gekocht en pas er helaas niet in.
Ik heb maat 40 maar wel vrij lange benen, ik kwam niet veel verder dan mn knieën

4 likes

Ik had er pas een gekocht bij t kruidvat maar ook daar waren de maten vervelend. Ik ben niet groot (165 ofzo) en de l/xl past niet in de lengte. Ben dus wel benieuwd als iemand een fijne heeft gevonden!

4 likes

Oké, dus de conclusie is; trek gewoon een broek aan.

31 likes

Of twee panty’s

6 likes

Of een legging, want leggings zijn broeken.

6 likes

Selected Femme

Selected Femme

Samsoe en Samsoe

Love de jas, vanmiddag binnengekregen en hij zit heerlijk!

Samenvatting

36 likes

Jurkje dat ik hopelijk aankan tijdens m’n vakantie volgende maand, van Abercrombie via Zalando Lounge

44 likes

De maten staan in de beschrijving en je hebt ook de optie om die zonder tenen te kopen. Die vallen iets groter. En idd opletten dat je de versie neemt die fleece heeft. Ik heb de mediumdikke genomen.

3 likes

Makkelijke moestuin is top! Zeker ook de app er t.z.t. bij gaan gebruiken en ook hun grond kan ik zeker aanraden!

4 likes

Van H&M

14 likes

Merci.

3 likes

sorry maar de enige acceptabele tip is hier om 1x een goede merinowollen onderlaag/legging te kopen

hoef je bijna niet te wassen, is licht, comfortabel en echt veel beter dan alle andere thermo opties

17 likes

Dilling heeft deze

7 likes