Met dank aan Marije Knevel?
Heeeeel mooi
Nee haha, ik had hem al binnen toen ik haar story bij Costes zag. Stond haar wel heel tof
Ja ik ben een pussy geworden die niet meer tegen kou kan. Ik heb een doorzichtige zwarte en een huidskleurige besteld. Sorry @FredPaillet, maar die huidskleurige is om als onderlaag te gebruiken. Don’t hate me.
Ik denk het wel. Heb mijne gewoon via Ali besteld
Ik zou het ook niet aanraden eigenlijk ik heb er jaren geleden een paar gekocht, maar geen van allen hadden fleece van binnen en allemaal waren ze te kort zodat mijn tenen ook permanent pijn deden. De enige reden waarom ze verder pasten was omdat ik ook nog eens super mager was
Ik heb ze onlangs gekocht en pas er helaas niet in.
Ik heb maat 40 maar wel vrij lange benen, ik kwam niet veel verder dan mn knieën
Ik had er pas een gekocht bij t kruidvat maar ook daar waren de maten vervelend. Ik ben niet groot (165 ofzo) en de l/xl past niet in de lengte. Ben dus wel benieuwd als iemand een fijne heeft gevonden!
Oké, dus de conclusie is; trek gewoon een broek aan.
Of twee panty’s
Of een legging, want leggings zijn broeken.
Love de jas, vanmiddag binnengekregen en hij zit heerlijk!
Jurkje dat ik hopelijk aankan tijdens m’n vakantie volgende maand, van Abercrombie via Zalando Lounge
De maten staan in de beschrijving en je hebt ook de optie om die zonder tenen te kopen. Die vallen iets groter. En idd opletten dat je de versie neemt die fleece heeft. Ik heb de mediumdikke genomen.
Makkelijke moestuin is top! Zeker ook de app er t.z.t. bij gaan gebruiken en ook hun grond kan ik zeker aanraden!
Merci.
sorry maar de enige acceptabele tip is hier om 1x een goede merinowollen onderlaag/legging te kopen
hoef je bijna niet te wassen, is licht, comfortabel en echt veel beter dan alle andere thermo opties
Dilling heeft deze