Same here. Vorige week nog gezien en pieste echt een paar keer bijna in mn broek. Zo lekker plat, beetje absurd en toch ook herkenbaar. Love it
Thnx for the reminder. Ook besteld net!
Wat een leuk idee en mooie lamp!
Waar heb je deze gekocht? Wij hebben jarenlang dicht bij de brug gewoond dus ik zou ditvecht een leuk kado vinden!
Dank! Dat andere model is ook echt heel gaaf maar wel een stukje duurder
Sowieso leuke site/concept!
Kaarten voor zijn theatershow. Ik ben nog nooit naar het theater geweest maar ik vind zijn insta filmpjes echt zo grappig. En zijn show kreeg een 5 sterren review in de Volkskrant
Ik heb hem nu ook. Zo blij mee.
Maar ik vind hem echt geen 350 waard. Deze jas is dunner dan mijn Airforce, maar die is aan vervanging toe na 4 winters. Er zijn warmere jassen te vinden al is deze wel heerlijk winddicht.
En voor 84 euro durfde ik het wel aan, echter denk ik dat die prijs toch een foutje van de webshop was.
Ja het gaat mij vooral om de wind- en waterdichtheid, in combinatie met de lengte dus ik denk dat ik er wel echt plezier van ga hebben (:
Mijn favoriete oplossing tegen kou.
Welke smaak heb je genomen?
Chai maar… ze hadden pumpkin spice siroop. Dus 2 pompjes erbij😎
Hele leuke show! Ik ben er een maand geleden geweest. Vind sowieso zijn filmpjes heel grappig.
Een tweedehands scooter zodat ik, nu we buiten de stad wonen, weer wat meer vrijheid heb zonder dat ik zelf een auto heb
Lekkahh op de scootah
Ije ije ije ije
Ik wil een stukkie met haar rije