Show je laatste aankopen #9

Aka een stuk badstof ?

10 likes

Wist niet dat ze een nieuw boek had, heb zo genoten van Terra Insecta! Deze ga ik voor mn verjaardag vragen :heart_eyes:

5 likes

Ik vraag me dus elke keer af of zij de Mirjam van S&F ooit was op EGF.

2 likes

Nee die jij bedoelt heeft ook een best groot insta account, alleen ik kan haar nu ff niet vinden. Volgens mij heeft zij ook 1 of 2 kinderen inmiddels

6 likes

Ooh, wat leuk! Ben nu best nieuwsgierig.

4 likes

Mirjamschuurkamp heet ze op insta
Ik denk dat jij haar bedoelt? Zij zat vroeger veel op S&F

5 likes

Ohh er werden toch eerst foto’s van haar gepost om haar belachelijk te maken, maar toen ze dat door had ging ze vrolijk mee posten. Vond dat zo tof van haar.

5 likes

Wow had zij vroeger heel mooie lange krullen?
Zo ja, dan lijkt ze wel enorm veranderd. Als ik haar nu op straat tegen zou komen, zou ik haar niet herkennen.

1 like

Had er al eens 1 gekocht bij een andere winkel maar was veel te klein. Bij andere winkel kon je tussen 2 maten kiezen en deze zit goed :ok_hand:

7 likes

Welke maat heb je en welke site? Ik zoek er 1 die lang en breed genoeg is :joy: maat 44 1.86m

3 likes

Ik herkende haar meteen, wat grappig!

1 like

Ik heb maat L gepakt maar ben wel maar 1.68m. Zit bij mij wel echt ruim genoeg

Je zou altijd via facebook een berichtje kunnen sturen voor advies, ze reageren daar vrij snel. Maat S had ik eerst gekocht en paste ook maar heb het graag iets ruimer bij de buik dus die heb ik weggegeven.

Die van een andere winkel was one size fits all maar die kreeg ik amper over mijn bovenbenen heen :sweat_smile:

5 likes

Je kan kijken naar de nude thermal leggings van calzedonia. Ze gaan tot xl/xxl volgens mij :thinking:. Ik heb daarin L met 178cm (maat M normaal) en het zit goed ruim. Ik draag een doorzichtige zwarte panty over de legging. Werkt perfect.

8 likes

Vooral aan… haar kleur 🫢 Op sommige foto’s lijkt het net blackfishing joh.

5 likes

voor zover ik me kan herinneren heb ik haar nooit met krullen gezien
wel met heel veel filters

3 likes

Heb je hier een linkje van? Want ik kan alleen maar thermal leggings in donkere kleuren zoals wijnrood vinden van ze!

4 likes

En

Ik denk dat ze uitverkocht zijn :thinking:

1 like

:smiling_face_with_three_hearts:

47 likes

10 likes

Ah die meeting point mistletoe sokken!:smiling_face_with_three_hearts:

2 likes