Show je laatste aankopen #9

Oner Active
Heel benieuwd!!

9 likes

Ik wou, na al die wollen mantels die toch vooral mooi zijn als ze open hangen, een functionele en warme jas zodat ik ook met dit weer mijn avondwandeling gewoon chill kan maken. En toen bestelde ik per ongeluk meer dingen.

19 likes

Blij ei hier, want heb net 3 vintage rokken op etsy gevonden die ik super tof vind en had nog een hoop bonnen over. Dus het heeft me ook nog is niks gekost :grin:

25 likes

Lindex is Zweeds, neem aan dat je de kleding ook terugstuurt naar Zweden.

1 like

Op de Lindex site staat dit:

1 like

https://www.zalando.nl/hummel-winterjas-schwarz-hu322t00k-q11.html

Deze is t zo te zien

2 likes

Vanwaar heb je de ketting?

2 likes

Het hele pak

De broek

Feestdagen outfits van Costes! :smile:

23 likes

37 likes

Alles is besteld via About You

Ketting is van LeGer van Lena Gercke

@buffel jas is van Hummel!

6 likes

Protip: op About You is ie afgeprijsd!

5 likes

Ik zit te wachten tot de miniversie hiervan in de sale is voor m’n mini <3 Super leuk!

2 likes

Met (kerst)cadeaukaarten en verjaardagsgeld voor het grootste deel betaald, echt chill

En eentje van deze:

9 likes

Lootjes voor kerst getrokken met familie en mijn man had mij, maar wij vertellen elkaar dat gewoon en ik wist echt wekenlang niks te verzinnen. Toen zag ik net dat je €10 korting vanaf €20 besteding bij boska krijgt met de nieuwsbrief en wilde al een tijd zo’n schaaf proberen. Dus dit maar besteld.
De monaco+ schaaf en raps (:wink:)

22 likes

Een safety razor. Ik hoop echt dat ik hiermee overweg kan :smiling_face_with_tear:

12 likes

Deze wil ik makennn

@Pastel Safety razors zijn echt ideaal. De eerste paar keer is het wennen, maar je moet er gewoon rustig voor zitten en scheren maar.
Je doet er ook veel langer mee en het scheelt zoveel geld. Ik ben nog steeds niet door mijn bestelling van vorig jaar heen

6 likes

Kast gekocht via Reliving :smiling_face_with_three_hearts: Kreeg gisteren mijn eindejaarsbonus en wist niet wat/of ik er iets mee wilde doen maar nu kan ik eindelijk de lege ruimte in mn woonkamer mooi vullen

99 likes

Wauw🤩

3 likes

Ik vind het groot vallen! Ik zit normaal gesproken tussen s en m in en s is prima.

4 likes

Heel mooi! Was hij prijzig? En is het dan opgeknapt door die partij?

3 likes