Oner Active
Heel benieuwd!!
Ik wou, na al die wollen mantels die toch vooral mooi zijn als ze open hangen, een functionele en warme jas zodat ik ook met dit weer mijn avondwandeling gewoon chill kan maken. En toen bestelde ik per ongeluk meer dingen.
Blij ei hier, want heb net 3 vintage rokken op etsy gevonden die ik super tof vind en had nog een hoop bonnen over. Dus het heeft me ook nog is niks gekost
Lindex is Zweeds, neem aan dat je de kleding ook terugstuurt naar Zweden.
Vanwaar heb je de ketting?
Protip: op About You is ie afgeprijsd!
Ik zit te wachten tot de miniversie hiervan in de sale is voor m’n mini <3 Super leuk!
Met (kerst)cadeaukaarten en verjaardagsgeld voor het grootste deel betaald, echt chill
En eentje van deze:
Lootjes voor kerst getrokken met familie en mijn man had mij, maar wij vertellen elkaar dat gewoon en ik wist echt wekenlang niks te verzinnen. Toen zag ik net dat je €10 korting vanaf €20 besteding bij boska krijgt met de nieuwsbrief en wilde al een tijd zo’n schaaf proberen. Dus dit maar besteld.
De monaco+ schaaf en raps ()
Een safety razor. Ik hoop echt dat ik hiermee overweg kan
Deze wil ik makennn
@Pastel Safety razors zijn echt ideaal. De eerste paar keer is het wennen, maar je moet er gewoon rustig voor zitten en scheren maar.
Je doet er ook veel langer mee en het scheelt zoveel geld. Ik ben nog steeds niet door mijn bestelling van vorig jaar heen
Kast gekocht via Reliving

Wauw🤩
Ik vind het groot vallen! Ik zit normaal gesproken tussen s en m in en s is prima.
Heel mooi! Was hij prijzig? En is het dan opgeknapt door die partij?