Ze kan zo heerlijk extra zijn. Ik heb haar afgelopen BKS live gezien en het was echt 1 van de tofste optredens
Kwam dit weekend tot de ontdekking dat ik geen geschikte kantoorkleding had voor dat warme weer dus meteen maar wat besteld. Nu blijken alle 3 de jurkjes leuk te zijn dus ik ben weer blij! Alle 3 van Norah trouwens
Ik ook niet! Zal wel goed gaan hoop ik
Dankje voor de tips maar judge me niet, ik hou gewoon niet van muziek en al helemaal niet van festivals ik ga wel gewoon overal kijken en onnodig dure snacks eten
Ik heb inmiddels bericht dat ie verzonden is dus denk dat er ergens gewoon iets misgaat met de bestelbevestiging ofzo. Beetje raar, maargoed
Die ombre blouse is wel tof
Ja hè, had hem al een tijdje op het oog en nu in de sale!! Dus erg content zoals het een echte tatta betaamt
Wat heerlijk
Ik hoop dat ik nu gesponsord wordt door Duux
Echt he!!! Vannacht geslapen met dingetje op stand 3. Heb eindelijk weer een beetje beter kunnen slapen
Speciaal naar de zeeman gegaan voor die verstuivers, hadden ze die hier natuurlijk niet. Heb ze jaren geleden ook gehad, toen bij de action, maar die zijn toen kapot gegaan. Dan bestel ik ze wel ergens.
Wel weer zo’n nieuwe handventilator opgehaald, mijne was wederom kapot gegaan.
Bij de Hema heb je ook van die kleine, opvouwbare handventilators. Op batterijen. Echt perfect, want passen makkelijk in m’n tas. Kosten iets van 3,50 ofzo. Laf it. Deze vond ik erg groot om mee te sjouwen.
Dat schap was leeg haha, maar ga het wel in de gaten houden! Lijkt me inderdaad ideaal om in een tas te gooien
Jaa de roze ook!
Heel leuk! Zou ook zeker de roze nemen. Waar zijn ze van? Even kijken of ik ze nog voor mijn vakantie binnen heb dan
Van zara! Artikelnummers zijn 4786/058 voor de groene en de blauwe 4437/105
Ik had mijn bestelling binnen 2 dagen in ieder geval, dus vrij snel nog.