Show je laatste aankopen #9

Ze kan zo heerlijk extra zijn. Ik heb haar afgelopen BKS live gezien en het was echt 1 van de tofste optredens :heart_eyes:

Merol op BKS

10 likes

Kwam dit weekend tot de ontdekking dat ik geen geschikte kantoorkleding had voor dat warme weer dus meteen maar wat besteld. Nu blijken alle 3 de jurkjes leuk te zijn dus ik ben weer blij! Alle 3 van Norah trouwens

19 likes

Ik ook niet! Zal wel goed gaan hoop ik :slight_smile:

1 like

Dankje voor de tips maar judge me niet, ik hou gewoon niet van muziek en al helemaal niet van festivals :smiling_face_with_tear: ik ga wel gewoon overal kijken en onnodig dure snacks eten

9 likes

Ik heb inmiddels bericht dat ie verzonden is dus denk dat er ergens gewoon iets misgaat met de bestelbevestiging ofzo. Beetje raar, maargoed

4 likes

Breakup shoppings part 10039

Manduka yogamat

Catwalk Junkie

34 likes

Die ombre blouse is wel tof

3 likes

Ja hè, had hem al een tijdje op het oog en nu in de sale!! Dus erg content zoals het een echte tatta betaamt

4 likes

Ook ik ben geinfluenced! Ben heel benieuwd.

15 likes

Wat heerlijk :heart_eyes:

2 likes

Ik hoop dat ik nu gesponsord wordt door Duux

9 likes

Echt he!!! Vannacht geslapen met dingetje op stand 3. Heb eindelijk weer een beetje beter kunnen slapen :sob:

5 likes

Speciaal naar de zeeman gegaan voor die verstuivers, hadden ze die hier natuurlijk niet. :weary: Heb ze jaren geleden ook gehad, toen bij de action, maar die zijn toen kapot gegaan. Dan bestel ik ze wel ergens.

Wel weer zo’n nieuwe handventilator opgehaald, mijne was wederom kapot gegaan.

image

5 likes

Bij de Hema heb je ook van die kleine, opvouwbare handventilators. Op batterijen. Echt perfect, want passen makkelijk in m’n tas. Kosten iets van 3,50 ofzo. Laf it. Deze vond ik erg groot om mee te sjouwen.

2 likes

Dat schap was leeg haha, maar ga het wel in de gaten houden! Lijkt me inderdaad ideaal om in een tas te gooien

2 likes

Love deze kleuren. Ik twijfel of ik de roze ook nog moet gaan bestellen🤔

15 likes

Jaa de roze ook!

2 likes

Mini’s voor op vakantie

3 likes

Heel leuk! Zou ook zeker de roze nemen. Waar zijn ze van? Even kijken of ik ze nog voor mijn vakantie binnen heb dan

3 likes

Van zara! Artikelnummers zijn 4786/058 voor de groene en de blauwe 4437/105

Ik had mijn bestelling binnen 2 dagen in ieder geval, dus vrij snel nog.

6 likes