Show je laatste aankopen #9

Fuck

Sneakers zijn geannuleerd :cry:

2 likes

Nou ja, dit was de eerste optie die toen beschikbaar was dus ik denk dat ze toen al gesloten waren maar dat de verbouwingen heel lang duren en vergeten zijn de agenda nog verder vooruit te blokken. Omdat ik vandaag nog de hele dag terecht kan in een ander filiaal is het dus niet dat ze helemaal vol geboekt zijn…

@Ster tja ik kan helaas niet meer mijn geld terug krijgen en als de aanslag van mijn tanden wordt schoongemaakt dan zal het toch wel iets van resultaat hebben. Ik hoef geen facing-wit effect te hebben. We gaan het zien en na deze ervaring ben ik sowieso al niet meer van plan om bij deze partij terug te gaan. Mijn tandarts bleekt ook maar daar staat ook bij dat je elke zoveel maanden opnieuw moet dus dat klinkt in mijn oren ook niet echt zoveel beter?

1 like

Noooo :sob:. Ik was veel later dan jij, dus dan zullen de mijne ook vast geannuleerd worden.

2 likes

Oh meh wat kut, mijne zijn wel onderweg, maar dat was een andere kleur

4 likes

Ik zie nu op de website van mijn tandarts dat ze gebruikmaken van dit merk: Bite&White van Cavex. Zo te zien ook online te kopen… (Even snel gekeken hoor, heb geen websites geopent) Wie weet ga ik dit proberen over een paar maanden.

3 likes

Dit zou ik ook wel graag willen weten!

2 likes

Shoplog van 3 maanden:

Warme kleding omdat ik zo lang mogelijk de verwarming uit wilde hebben

Sale, sinterklaascadeaus en 13e maand

Vintage (herplaatser), edoch jonge kat (9 maanden), omdat mijn geliefde kater van 10 jaar een hersenbloeding had en kwam te overlijden. Ik wil even geen oudere katten meer adopteren :wink:

83 likes

image
COS

unnamed
Massimo Dutti

H&M

Geurstokjes M-S-M in Objets d’Amsterdam, Rock Roses en Poivre Noir Frais + body wash + refill

29 likes

Oh no, welke maat heb je besteld? Ik heb bericht gekregen dat ze verzonden zijn maar er staat wel bij ‘in afwachting van ophaling door vervoerder’… ben benieuwd of ze binnen komen dan of dat ik straks niet dezelfde e-mail krijg :frowning:

4 likes

Ik heb dit merk ook via mijn tandarts en ik ben erg tevreden. Het was wel vrij prijzig inderdaad, 150 euro per kaak bij mij. Maar dat is in principe eenmalig, daarna heb je enkel het product nog nodig en is ook op internet te bestellen voor vele malen minder. Bij de tandarts bitjes (bleeklepels) gehapt, vervolgens die kit mee naar huis gekregen en dat doe ik nu gemiddeld 2x per jaar zelf thuis. En ik ga ook 2x per jaar naar de mondhygiëniste (+ ik stoker trouw sinds een tijdje) en deze combinatie zorgt echt voor witte(re) tanden, wel natuurlijk witte tanden en niet dat Jersey Shore effect.

5 likes

Bij haarspullen.nl , echt aanzienlijk goedkoper :ok_hand:

5 likes

Nieuw haakpatroon. Nu op zoek naar garen en knopen

30 likes

Goed om te weten! Dankjewel!

4 likes

Ik had maat 38,5 besteld. Baal zo :sob:

1 like

8 likes

Hebben jullie allemaal die roze besteld? Ik kreeg via de website al vage meldingen toen ik die probeerde te bestellen op maten die nog wel op voorraad waren, dus grote kans dat er iets mis is met het bestelsysteem.

Als het goed is worden mijn nikes morgen bezorgd. Lullig wel, ik heb ook 38,5

2 likes

Heb ik nu mijn eigen glazen ingegooid door de link te delen :fearful:. Maar echt raar gezien ik natuurlijk wel eerder heb betaald hebt, maar dat maakt blijkbaar niks uit. Wilde ook maat 39 proberen maar die is ook helaas uitverkocht. Balen

Nu een held zonder nike air max :smiling_face_with_tear:

6 likes

afbeelding

En nog wat losse kleuren stiften.
Ben benieuwd hoelang ik deze hobby nu weer volhoud :joy:

15 likes

Chelsea boots van PS Poelman via Invito.

8 likes