Deze jas! Vond hem een beetje gek, deels mantel en deels bomber. Maar toen ik hem aan had echt verrassend leuk! Niet gekocht en toen meteen spijt dus vandaag snel gaan halen in de stad
Ik heb deze jas. Ben er erg blij mee! Stoer meets sjiek haha. En hij is lekker lang.
Oh wat leuk! Ik ben er ook heel blij mee! Vind hem idd stoer maar ook netjes en hij lijkt en voelt ook veel duurder dan hij daadwerkelijk is vind ik. Heb ook echt al lang geen nieuwe jas meer gekocht, dus heeeel blij mee
Bonbons van Friandries. Ik was al een tijd benieuwd er naar (sucker voor verpakkingen). Gezien ik volgende week jarig ben, vond ik dat een prima excuus om het keer te proberen.
Hele goede keuze! Geweldige bonbons!
Een kenwood keukenmachine om meer zelf brood te bakken (prijzen van glutenvrij brood zijn nu echt niet leuk meer tegenwoordig)
En fruit mash appeltaart van tlant
Dit hadden ze in het hotel waar ik de laatste nachten sliep en dit is tè lekker!
De Valentijn marshmellow puff bon bons zijn ook altijd zooooo overheerlijk. Maar je hebt me getriggerd om ook weer eens langs te gaan bij ze
Vinyl van Gaupa. Klinkt als een Zweedse Bjork die de frontvrouw is van Queens of the Stone Age
Ja zijn echt heerlie. Behalve die met balsamico, die vind ik zoohoo goor hahaha
Haha goed zo! Lekker shinen in je nieuwe jas
Ga je ze reviewen?
Ik zou dat een beetje vreemd vinden om dat op het forum te doen. Misschien op mijn Instagram
Hahaha meen je dit?
Wat is er dan mis mee?
Niks maar jij deed toch de bonbonreviews van de adventskalender? Ik vond dat elke dag heel leuk, hoezo zou bonbons reviewen nu ineens raar zijn?
Omdat er hier niet echt een topic ervoor is. En ik wil niet onnodig spammen. Daarom denk ik dat op mijn persoonlijke insta wat slimmer is.