Show je laatste aankopen #9

Roze broek! In loooove en zit zo lekker. Staat mij wel veel beter dan t model op deze foto haha al zeg ik t zelf

Enkellaarsjes dik in de sale :sparkles:

Nog meer broek

Boek

23 likes

Instagram reclame pakt mij

29 likes

Blouse van the frankie shop en lijsten van if walls could talk

20 likes

Kerstboom met 70% korting

Met gratis ballen die erin hingen. Niet echt mijn smaak dus die mogen gedoneerd

29 likes

Jassie in de sale :smiling_face_with_three_hearts: Vet blij mee (en staat me ook verdomd goed al zeg ik ‘t zelf ahahaha)

H&M wordt overigens echt steeds meer Zara wb productfoto’s🥲

12 likes

Ik ben echt heel benieuwd naar jouw inrichting, vind die lijsten ook echt tof!

(Zit nog steeds in een vloercrisis)

2 likes

x 5 voor mijn bruidshawl :heart_eyes:

Voor een paar sokken.

21 likes

Consider me influenced! :astonished: Prettyyy

5 likes

Ik heb ze van de week binnen gekregen!

6 likes

Perfecte tafel voor in mijn nieuwe huis. Van La Redoute dus beter komt het gewoon binnen zonder moeilijkheden :crossed_fingers:t2: achteraf betalen gekozen wel.

17 likes

Ohh wat fijn, ik ook al maar durfde het nie te zeggen omdat veel mensen m niet ontvangen hadden… :sweat_smile:

2 likes

Natuurlijk vind ik het jammer dat ze bij mij geannuleerd zijn terwijl ik ze als eerst betaald had en de link hier deelde :sweat_smile: (les geleerd haha). Maar ik lig er echt niet wakker van. Vind het juist leuk te lezen dat de mensen die ze wel binnen hebben er blij mee zijn!

8 likes

Zulke mooie dingen hebben ze :heart_eyes:
Maar zo duur

2 likes

Jaaa hele mooie dingen :heart_eyes: deze was wel afgeprijsd! Dus net geen 300 euro, dat vond ik nog wel schappelijk :grin:

2 likes

Toch gezwicht voor deze, hopelijk ook in het echt, geweldige laarzen :heart_eyes:

63 likes

Die zijn echt heel sexy. :heart_eyes:

3 likes

Blijft toch raar dat ze bij jou zijn geannuleerd. Wel bedankt voor het delen hoor !!

3 likes

Haha mijn interieur is heel leuk al zeg ik het zelf maar zou nog leuker zijn als mijn vriend niet ook een mening zou hebben over alles :japanese_ogre: wat is jouw vloercrisis? Of heb je daar ergens over gepost

7 likes

Ja het blijft ook echt heel vreemd. Misschien ligt het eraan met welke bank je betaald ofzo. Volgende x deel ik weer de de link, maar dan met een paar uur tussen. Just in case :laughing:

7 likes

Ik ga mijn paar in maat 38 retourneren, weet je zeker dat die te klein voor je zijn?

7 likes