Show je laatste aankopen #9

Zulke mooie dingen hebben ze :heart_eyes:
Maar zo duur

2 likes

Jaaa hele mooie dingen :heart_eyes: deze was wel afgeprijsd! Dus net geen 300 euro, dat vond ik nog wel schappelijk :grin:

2 likes

Toch gezwicht voor deze, hopelijk ook in het echt, geweldige laarzen :heart_eyes:

63 likes

Die zijn echt heel sexy. :heart_eyes:

3 likes

Blijft toch raar dat ze bij jou zijn geannuleerd. Wel bedankt voor het delen hoor !!

3 likes

Haha mijn interieur is heel leuk al zeg ik het zelf maar zou nog leuker zijn als mijn vriend niet ook een mening zou hebben over alles :japanese_ogre: wat is jouw vloercrisis? Of heb je daar ergens over gepost

7 likes

Ja het blijft ook echt heel vreemd. Misschien ligt het eraan met welke bank je betaald ofzo. Volgende x deel ik weer de de link, maar dan met een paar uur tussen. Just in case :laughing:

7 likes

Ik ga mijn paar in maat 38 retourneren, weet je zeker dat die te klein voor je zijn?

7 likes

Oeh… misschien wel interesse! Kan je de zool op meten? Dan check ik het vanavond als ik thuis ben :blush: Misschien kan het wel.

2 likes

Ja, dat wordt dan vanavond. Als je in de buurt van Eindhoven bent mag je ze ook komen passen haha

3 likes

Top! Helaas woon in buurt van Rdam.

1 like

Net deze jurk besteld bij AllSaints. Ergens hoop ik dat 'ie niet mooi staat want ik heb geen gelegenheden in het vooruitzicht én mijn gewicht jojoot enorm momenteel.

Maar hij’s zo mooi :pleading_face:

74 likes

Oeps, ik had weer eens ideëen.

34 likes

Nog meer eierbal onderzetters?

1 like

Zooo dit is ook een fortuin waard haha. Ben benieuwd wat je ermee gaat maken!

1 like

Ja ik vond t wel meevallen. Nu is dat voor iedereen relatief naar alles bij elkaar was 84 euro. Ik tel maar niet bij elkaar op wat ik afgelopen jaren heb uitgegeven.

8 likes

Ik ben momenteel beetje aan het rondvragen in het interieurtopic, heb ook wat foto’s. Maar aangezien alle meubels ook vervangen gaan worden (op den duur dan) is het gewoon heel moeilijk. Zie jou altijd dingen kopen die ik leuk vind dus dan ben ik gelijk benieuwd naar de rest haha.

Ik vind online alleen beige interieurs.

1 like

Ik heb deze ook en was perfect toen ik m geleverd kreeg!

4 likes

Ooooh nu ben ik nog meer benieuwd :heart_eyes:

2 likes

11 likes