Roze broek! In loooove en zit zo lekker. Staat mij wel veel beter dan t model op deze foto haha al zeg ik t zelf
Enkellaarsjes dik in de sale
Nog meer broek
Boek
Roze broek! In loooove en zit zo lekker. Staat mij wel veel beter dan t model op deze foto haha al zeg ik t zelf
Enkellaarsjes dik in de sale
Nog meer broek
Boek
Kerstboom met 70% korting
Met gratis ballen die erin hingen. Niet echt mijn smaak dus die mogen gedoneerd
H&M wordt overigens echt steeds meer Zara wb productfoto’s🥲
Ik ben echt heel benieuwd naar jouw inrichting, vind die lijsten ook echt tof!
(Zit nog steeds in een vloercrisis)
Consider me influenced! Prettyyy
Ik heb ze van de week binnen gekregen!
Perfecte tafel voor in mijn nieuwe huis. Van La Redoute dus beter komt het gewoon binnen zonder moeilijkheden achteraf betalen gekozen wel.
Ohh wat fijn, ik ook al maar durfde het nie te zeggen omdat veel mensen m niet ontvangen hadden…
Natuurlijk vind ik het jammer dat ze bij mij geannuleerd zijn terwijl ik ze als eerst betaald had en de link hier deelde (les geleerd haha). Maar ik lig er echt niet wakker van. Vind het juist leuk te lezen dat de mensen die ze wel binnen hebben er blij mee zijn!
Zulke mooie dingen hebben ze
Maar zo duur
Jaaa hele mooie dingen deze was wel afgeprijsd! Dus net geen 300 euro, dat vond ik nog wel schappelijk
Die zijn echt heel sexy.
Blijft toch raar dat ze bij jou zijn geannuleerd. Wel bedankt voor het delen hoor !!
Haha mijn interieur is heel leuk al zeg ik het zelf maar zou nog leuker zijn als mijn vriend niet ook een mening zou hebben over alles wat is jouw vloercrisis? Of heb je daar ergens over gepost
Ja het blijft ook echt heel vreemd. Misschien ligt het eraan met welke bank je betaald ofzo. Volgende x deel ik weer de de link, maar dan met een paar uur tussen. Just in case
Ik ga mijn paar in maat 38 retourneren, weet je zeker dat die te klein voor je zijn?