Show je laatste aankopen #9

download

Zoooo blij mee, hij zit als gegoten :pleading_face::orange_heart:

23 likes

Een nieuwe game pc :heart_eyes:

afbeelding

(Hp omen en dan de gt13 1645)

26 likes

Ik heb 'm ook! Nu anderhalve week ongeveer, wil 'm elke dag wel aan met dit weer. Zit idd heerlijk.

8 likes

Kimono💖

39 likes

8 likes

Ik heb hem al in het Engels, maar ik MOET hem gewoon in het Nederlands lezen bwaaaaahhh

Kadootje, helaas

13 likes

Dit en de gemberlimonade op de foto (en chicken wraps)

17 likes

Op mijn vorige werk was de dresscode casual en nu moet ik wat gekleder dus ik ben vandaag gaan winkelen en alvast wat items gekocht. Top is van Gestuz en de rest is van Modstrom. Nu nog een mooie top voor onder het pak zoeken.

38 likes

Hopelijk comfortabel de zomer door met deze teva’s

28 likes

Mijn slippers passen erin!! Vet handig voor de skate parade

3 likes

Oeh helaas voldoet deze daar niet aan! Dit is een polyester/rayon mix. Dus totaal niet geschikt voor zweterig, warm Amerika

4 likes

Volgens mij heeft Vanilia linnen pakken op dit moment!

4 likes

Ik heb een crèmekleurig pak van linnenmix van ze. Zweet niet, is top!

8 likes

:smiling_face:Leuk! Ik heb ze ook besteld, pas mn broeken nog niet echt na mn bevalling! Ben benieuwd

4 likes

Alles van about you. Die jumpsuit slaat nergens op want ben zwanger haha, dus die kan ik misschien nog een maandje aan. Plus 20x zo vaak plassen :joy: maar hij was nu 50% dus kon het niet laten. Hopelijk pas ik er volgend jaar weer in

22 likes

Tickets naar Rome voor een vader-dochter tripje :smiling_face_with_three_hearts:

73 likes

Deze laptop sleeve x2. Een voor mezelf en een voor mijn moeder als cadeau (+ mijn oude laptop)

27 likes

Zeg dan ook even van welk merk ze zijn, danku.

12 likes

Gevonden op de Apple website :grin:

6 likes

36 likes