Show je laatste aankopen #9

Oeh… misschien wel interesse! Kan je de zool op meten? Dan check ik het vanavond als ik thuis ben :blush: Misschien kan het wel.

2 likes

Ja, dat wordt dan vanavond. Als je in de buurt van Eindhoven bent mag je ze ook komen passen haha

3 likes

Top! Helaas woon in buurt van Rdam.

1 like

Net deze jurk besteld bij AllSaints. Ergens hoop ik dat 'ie niet mooi staat want ik heb geen gelegenheden in het vooruitzicht én mijn gewicht jojoot enorm momenteel.

Maar hij’s zo mooi :pleading_face:

74 likes

Oeps, ik had weer eens ideëen.

34 likes

Nog meer eierbal onderzetters?

1 like

Zooo dit is ook een fortuin waard haha. Ben benieuwd wat je ermee gaat maken!

1 like

Ja ik vond t wel meevallen. Nu is dat voor iedereen relatief naar alles bij elkaar was 84 euro. Ik tel maar niet bij elkaar op wat ik afgelopen jaren heb uitgegeven.

8 likes

Ik ben momenteel beetje aan het rondvragen in het interieurtopic, heb ook wat foto’s. Maar aangezien alle meubels ook vervangen gaan worden (op den duur dan) is het gewoon heel moeilijk. Zie jou altijd dingen kopen die ik leuk vind dus dan ben ik gelijk benieuwd naar de rest haha.

Ik vind online alleen beige interieurs.

1 like

Ik heb deze ook en was perfect toen ik m geleverd kreeg!

4 likes

Ooooh nu ben ik nog meer benieuwd :heart_eyes:

2 likes

11 likes

Nog even over dit jurkje, ik heb hem niet aangehad en ben in een oud shirt bevallen :joy:

6 likes

Heb je een linkje van die bovenste?

3 likes

Ahh jammer van de sluiting, maar ik ga het wel onthouden

4 likes

x2 van Action. Ik gebruik ze als nachtkastjes.

11 likes

Eet nu alleen nog maar geroosterd brood.

18 likes

Aangezien gellak eindelijk lijkt te blijven zitten bij me. Had nog een bon van collega’s van mn vorige werk, leuk afscheidscadeautje.

12 likes

9781529095258

Via Boekenkraam

17 likes

Mooie kleuren!