Show je laatste aankopen #9

Oh hij gaat dus terug want hij doet helemaal niks… wat is het leven toch mooi he.

7 likes

15 likes

Ze waren te klein :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:
En ze zijn nu bij Otrium (en voor die prijs) uitverkocht. :sob:

This story will be continued…

3 likes

Ik ga naar Schotland en verblijf voornamelijk in hostels, maar wilde mezelf ook een heel mooie verblijf cadeau doen. :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Op Isle of skye

78 likes

Isle of skye is zo fantastisch :two_hearts:
Niet vergeten sterren te kijken, ik heb er in een vergelijkbare b&b geslapen en het was met enigszins helder weer echt magisch omdat er zo weinig lichtvervuiling is.

16 likes

Jaaa ga ik zeker doen! Hoelang verbleef jij er? En en welke delen verbleef jij?

2 likes

Ik denk twee nachten, aan de kant van Portree.
Ik ben gaan wandelen bij old man of storr en de fairypools maar heb ook het hele rondje gereden (dus de waterval en quiraing ook gezien)
En portree zelf om te eten. Echt geweldig allemaal, zou er graag nog eens heen gaan.

5 likes

Oke, ik heb hier dus 2 nachten(wat noordelijker) en dan nog 2 in portree! Ik twijfelde een beetje of dat lang genoeg is, maar ik denk het dan wel! Wil ook voornamelijk wandelen en dingen bezoeken(al moet dat wel met de bus, dus kost het meer tijd)

2 likes

Isle of Skye :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

10 likes

Ik heb een soortgelijke jurk alleen dan wat langer. En het eerste wat m’n dochter (3) zei: hè mama is een koe! :joy:
Hopelijk krijg jij leukere complimenten! Ik vind hem leuk!

5 likes

Haha. Kinderen hè :sweat_smile: ik heb de langere versie van de jurk ook aan gehad, maar die sloot onder mijn borsten helaas niet mooi aan

3 likes

Moest gelijk hier aan denken :joy:

9 likes

Wauw, heel cool!

1 like

Nieuwe pyjama gekocht, omdat ik na werk gelijk in chill kleding ga zitten en dan wil ik me toch nog een beetje ‘put together’ voelen en de jurk omdat ik wil dat het alweer lente is

42 likes

Wat een leuke en mooie jurk! :heart_eyes:

5 likes

love deze 50s/60s cosplay fotocampagne!
en is die pyjama niet te dun voor nu?
hij is cute maar brr

7 likes

Right! De jurk wordt ook 50’s inspired omschreven, dus ze houden zich trouw aan de stijl haha.
En de pyjama is idd wat dun, maar nu zit ik ook met een wollen vest over m’n pyjama aan, dus kan hierbij ook:)

4 likes

2 likes

Waar heb je dit gekocht? Leuk hoor

2 likes

Ein-de-lijk! Al jaren op mijn verlanglijstje, maar twijfelde altijd over de kleur. Tot ik deze zag, zo blij mee!

165 likes