Show je laatste aankopen #9

Wat een beauty!

2 likes

Oh wauw, ik bak nauwelijks maar deze is zo mooi dat ik ‘m wil :joy::smiling_face_with_tear:

9 likes

Wauw, prachtige kleur!

2 likes

7 likes

22 likes

ik had nog een cadeaubon liggen van Kerst

21 likes

Boeeeh ik had ze ook besteld nav jouw post, maar ook te klein en nu uitverkocht:( volgens mij moet je ook zelfs nog retourkosten betalen

2 likes

Heel toevallig met PayPal betaald? Zij vergoeden een aantal keer retourneringskosten.

2 likes

Dat hebben ze afgeschaft! Link

4 likes

Zorgtoeslag goed besteed, want :sparkles:self care :sparkles:

23 likes

Ja, €6,50. Staat helemaal niet (in elkgeval bij mij niet) aangegeven in het retourformulier. Al krijg je wel heel je aankoopbedrag terug met de eerste verzendkosten als je alles retourneert. Dus uiteindelijk valt het dan mee.

Echt balen dat er niks staat aangegeven over dat ze klein vallen. Welke maat heb jij eigenlijk? Ik had dus 38, maar echt veelste klein.

3 likes

9 likes

Ik 40! Dus je mag ze van mij kopen, maar ben bang dat t jou dan net weer te groot gaat zijn haha

4 likes

Jammer, nee ik moet echt maar één maat groter. Helaas

2 likes

Ik zag een oude klassenfoto waar ik een jaar of 13 was en ik had zo’n broek aan :rofl: vind het nog steeds tof dus gewoon besteld.

51 likes

En @Raymond
Het is van Rixo!

4 likes

Dr Martens 2976 platform chelsea boots. Helaas beginnen mijn pascals echt te verslijten na er 7 jaar bijna non-stop op gelopen te hebben.

En een kappersbezoek gepland in de hoop dat er nog iets valt te maken van mijn zielige hoopje pierenhaar

Heb allebei de aankopen echt al veel te lang uitgesteld maar had in allebei gewoon geen zin? Ik vind schoenen kopen op een of andere manier ook helemaal niet leuk/interessant

14 likes

Prachtig! Waar is de lamp van?

6 likes

Yesss ik heb de bruine/blauwe kleur in sale gevonden voor € 90 ipv € 150 :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Deze suede enkellaarsjes waren in de sale

20 likes