Vakantie! Ik ga eerst een maandje alleen en dan komt mijn vriend en gaan we de laatste maand samen reizen .
Westwing
Sissy-boy
Oh edit want hoe kan ik m’n lievelingsaankoop nou vergeten, al is het dan een pre-order:
Ik vind vooral die tafellamp leuk!
hehehehe
ik klaagde tegen mn boi dat ik precies 1 paar schoenen op het hele internet mooi vond maar dat ze 130 euro zijn
en nu betaalt ie de helft dat was het beoogde effect
edit: heb ze teruggestuurd kleur is toch iets te clownerig
Niet eens helemaal? 🫢
Nou nou
Ben zo benieuwd naar jouw huis!
je ken nie alles hebben
Is een grapske he
Nou is nu nog echt heel kaal in de meeste kamers qua sfeer helaas Hoop dat het met deze spulletjes alweer wat beter wordt maar we hebben echt nog veel aankleding nodig.
Enige waar ik echt al blij mee ben is de eethoek, maar zelfs daar missen we nog een lamp voor aan het ‘plafond’ (als iemand nog een tip heeft houd ik me aanbevolen). Oh en die eetkamerstoelen worden nog anders (thank god).
Wat heb je een prachtig groen uitzicht!
Pff inderdaad, prachtig! Net een vakantiehuisje
Hopen dat ik met deze meer geluk heb. Ik heb ze nu wel al paar uur eerder besteld voor ik het deel, just in case . Zijn nu in de sale voor €35,99. Twijfel nog wel over het model, maar love de kleuren.
via topvintage.nl
M’n jas is afgelopen weekend gejat tijdens een feestje, dus moest echt een nieuwe hebben. Wil al heel lang een donkergroene dus daar ben ik voor gegaan. Hoop echt dat hij mooi valt!
Omfg wat een uitzicht!!!
Ik zou in ieder geval open lampen kiezen waar het licht doorheen gaat, zoals de octolamp bijv
Heb je ook goedkopere versies van
Ja, dat was wel echt een van de redenen waarom we dit huis heel graag wilden hebben. Voelt echt een beetje als vakantie.
Kijk nou
@James moet ik even navragen aan m’n vriend haha, kom er op terug.
@Sia ik kende deze lamp helemaal niet maar dit zou nog best wel eens een perfecte kunnen zijn! Thanks! Moet echt vaker in het interieurtopic gaan posten/lezen ook merk ik.