Wat heb je een prachtig groen uitzicht!
Pff inderdaad, prachtig! Net een vakantiehuisje
Hopen dat ik met deze meer geluk heb. Ik heb ze nu wel al paar uur eerder besteld voor ik het deel, just in case . Zijn nu in de sale voor €35,99. Twijfel nog wel over het model, maar love de kleuren.
via topvintage.nl
M’n jas is afgelopen weekend gejat tijdens een feestje, dus moest echt een nieuwe hebben. Wil al heel lang een donkergroene dus daar ben ik voor gegaan. Hoop echt dat hij mooi valt!
Omfg wat een uitzicht!!!
Ik zou in ieder geval open lampen kiezen waar het licht doorheen gaat, zoals de octolamp bijv
Heb je ook goedkopere versies van
Ja, dat was wel echt een van de redenen waarom we dit huis heel graag wilden hebben. Voelt echt een beetje als vakantie.
Kijk nou
@James moet ik even navragen aan m’n vriend haha, kom er op terug.
@Sia ik kende deze lamp helemaal niet maar dit zou nog best wel eens een perfecte kunnen zijn! Thanks! Moet echt vaker in het interieurtopic gaan posten/lezen ook merk ik.
Oh wow, en dat elke dag in alle jaargetijden! Wat heerlijk!
Mega goed geslaagd in de sale bij Yaya. Hele fijne stoffen allemaal ook.
geen sale helaas, Vanilia
Muts van Barts
Ja heel keuk die kleuren!
Warme sloffen van Warmbatt via bol.
En een warm vest bij scapino want het is verrekte koud op kantoor en was gisteren helemaal verkrampt
Na jaren eindelijk nog eens in een groot shoppingcenter geweest. Nu moet mijn portemonnee wel echt op slot. Bijna alles wel in de sale of met een kortingsbon kunnen kopen gelukkig.
Wauw, prachtige blouse!
Echt een heeeeeel degelijke aankoop maar ik heb nog een printer die werkt maar waar ik altijd niet goed van word en nou heb ik mijzelf na 2 jaar twijfelen eindelijk een nieuwe printer gegund. Dat hij bij het installeren ging roken laten we maar even achterwege, hij DOET HET (man man wat aan gedochten uit de hel zijn printers ook he lol, als in wanneer werken ze wel??)
Wanneer je geen haast hebt hehehe