Show je laatste aankopen #9

Ze werken alleen wanneer je totaal je printje vergeten bent en beginnen dan random opeens te printen. Om weer vast te lopen.

hahaha ja en dat er dan ineens 10x hetzelfde uitkomt

3 likes

7 likes

Ja snap ik! Ik heb ‘m alleen wel nodig voor labels printen, webshop dingen en ik print ook graag naaipatronen uit van 30 A4-tjes. Heb nu een laserprinter zodat die toner eeuwig meegaat en ik hier nog jaaaaaren mee doe haha

Maar goed ik ben alweer chagrijnig want ontdekte net een soort luchtbubbels in mijn dure tv 🫠 Gelukkig garantie maar geen zin in GEZEIK

Wow, ik dacht op het eerste zicht dat dat eerste een soort paddle/zweep was en dacht, you go girl! :sweat_smile:

5 likes

Love een wilde wolf cut maar niet te wild aub dus even een tooltje om mn haar ongeveer te laten doen wat ik wil.

11 likes

Die tekst op de tas klopt wel. Gelukkig kom ik er (bewust) maar eens per jaar.

15 likes

Oh hij gaat dus terug want hij doet helemaal niks… wat is het leven toch mooi he.

7 likes

15 likes

Ze waren te klein :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:
En ze zijn nu bij Otrium (en voor die prijs) uitverkocht. :sob:

This story will be continued…

3 likes

Ik ga naar Schotland en verblijf voornamelijk in hostels, maar wilde mezelf ook een heel mooie verblijf cadeau doen. :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Op Isle of skye

78 likes

Isle of skye is zo fantastisch :two_hearts:
Niet vergeten sterren te kijken, ik heb er in een vergelijkbare b&b geslapen en het was met enigszins helder weer echt magisch omdat er zo weinig lichtvervuiling is.

16 likes

Jaaa ga ik zeker doen! Hoelang verbleef jij er? En en welke delen verbleef jij?

2 likes

Ik denk twee nachten, aan de kant van Portree.
Ik ben gaan wandelen bij old man of storr en de fairypools maar heb ook het hele rondje gereden (dus de waterval en quiraing ook gezien)
En portree zelf om te eten. Echt geweldig allemaal, zou er graag nog eens heen gaan.

5 likes

Oke, ik heb hier dus 2 nachten(wat noordelijker) en dan nog 2 in portree! Ik twijfelde een beetje of dat lang genoeg is, maar ik denk het dan wel! Wil ook voornamelijk wandelen en dingen bezoeken(al moet dat wel met de bus, dus kost het meer tijd)

2 likes

Isle of Skye :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

10 likes

Ik heb een soortgelijke jurk alleen dan wat langer. En het eerste wat m’n dochter (3) zei: hè mama is een koe! :joy:
Hopelijk krijg jij leukere complimenten! Ik vind hem leuk!

5 likes

Haha. Kinderen hè :sweat_smile: ik heb de langere versie van de jurk ook aan gehad, maar die sloot onder mijn borsten helaas niet mooi aan

3 likes

Moest gelijk hier aan denken :joy:

9 likes

Ik had deze gepast in een winkel en vond 'm heel mooi, maar hij was te klein en er was geen grotere meer. Overal op internet was ie gewoon de volle mep en ik wilde er geen 100 euro aan uitgeven. En nu vond ik 'm net in de juiste maat alsnog met 50% korting woehoe!

68 likes