Show je laatste aankopen #9

Saai maar ik heb nieuwe basics nodig.

28 likes

Monki!

4 likes

Ratjes nr. 3 en 4! (Zaterdag ophalen)

61 likes

Cuuute!!!

5 likes

mildliners1.PNG
mildliners2.PNG

20 likes

Ik heb ook eerder deze kleuren gehad. En ook dus een dumbo Siamees. Dat is echt mijn fovoriet!

3 likes

Veel geld bespaard via boekenfestijn!

18 likes

16 likes

Ik heb eindelijk mijn Sew Wasted order binnen, dus zoals beloofd hierbij wat aanfoto’s. Let ff niet op de gare foto’s maar dit is het beste wat ik ff kon doen (en een feature van mijn vriend haha):

Samenvatting

(cc: @Clancy & @Vaiana?)

27 likes

SUPER VET! Heb je nog veel import etc moeten betalen?
allemaal naar je eigen maat etc :smiley: ?

5 likes

Ik heb nog 39 euro aan invoerkosten moeten betalen helaas :sweat_smile:

Maten vind ik lastig om te zeggen. Het is vrijwel allemaal oversized, die rok had wel echt een maat kleiner gekund bijvoorbeeld omdat 'ie zo stretchy is.

3 likes

Heeel leuk!

6 likes

Deze rugzak via Carhartt! :heart_eyes:

34 likes

Mooie kleur! En echt een fijne rugzak. Ik heb hem in het zwart en altijd om haha. Naar werk, wandelen, boodschappen doen etc.

2 likes

In de hoop dat mijn kat deze prullenbak met sensor (en verschillende compartimenten :heart_eyes:) niet open krijgt als ik straks weer in een appartement woon met keuken en woonkamer in één :crossed_fingers:t2:

16 likes

Ik heb ook zoiets, en de mijne trekt dat onderste deel dus helaas wel gewoon open. Doe er papier en plastic in (zijn bij mij twee bakken), maar als er iets van plastic in zit dat om eten heeft gezeten dat hem lekker lijkt dan ligt het binnen no time door de hele keuken. Probeer dat nu dus maar te vermijden, maar daardoor is mijn recycling wel een beetje slordiger geworden, meer plastic in mijn restafval :no_mouth:

Ooihhhh shit haha, ja het onderste ga ik ook voor catproof afval gebruiken want als ze ook maar eten ruikt wordt ze leip

2 likes

Ja, zo eentje heb ik hier ook rondlopen :joy: Het gedeelte met de sensor heeft hij gelukkig niet door. En ben echt zo blij met die bak, het is zo chill om gewoon even te zwaaien en dat het ding dan open gaat. Echt een goede aankoop!

2 likes

Ik heb hem ook! Ik vind hem handig.
Heb geen kat maar de hond vond hem eerst eng omdat ie best snel opengaat als je te dicht langsloopt en hij schrok ervan.

3 likes

15 likes