Wauw, heel cool!
Nieuwe pyjama gekocht, omdat ik na werk gelijk in chill kleding ga zitten en dan wil ik me toch nog een beetje ‘put together’ voelen en de jurk omdat ik wil dat het alweer lente is
Wat een leuke en mooie jurk!
love deze 50s/60s cosplay fotocampagne!
en is die pyjama niet te dun voor nu?
hij is cute maar brr
Right! De jurk wordt ook 50’s inspired omschreven, dus ze houden zich trouw aan de stijl haha.
En de pyjama is idd wat dun, maar nu zit ik ook met een wollen vest over m’n pyjama aan, dus kan hierbij ook:)
@Ster The founded! Wilde een linkje voor je opzoeken maar denk dat hij uitverkocht is. Als je zoekt op Y.A.S. Viridian green blazer in google vind je ‘m wel
Waar heb je dit gekocht? Leuk hoor
Ein-de-lijk! Al jaren op mijn verlanglijstje, maar twijfelde altijd over de kleur. Tot ik deze zag, zo blij mee!
Wat een beauty!
Oh wauw, ik bak nauwelijks maar deze is zo mooi dat ik ‘m wil
Wauw, prachtige kleur!
Boeeeh ik had ze ook besteld nav jouw post, maar ook te klein en nu uitverkocht:( volgens mij moet je ook zelfs nog retourkosten betalen
Heel toevallig met PayPal betaald? Zij vergoeden een aantal keer retourneringskosten.
Ja, €6,50. Staat helemaal niet (in elkgeval bij mij niet) aangegeven in het retourformulier. Al krijg je wel heel je aankoopbedrag terug met de eerste verzendkosten als je alles retourneert. Dus uiteindelijk valt het dan mee.
Echt balen dat er niks staat aangegeven over dat ze klein vallen. Welke maat heb jij eigenlijk? Ik had dus 38, maar echt veelste klein.