Show je laatste aankopen #9

Wauw, heel cool!

1 like

Nieuwe pyjama gekocht, omdat ik na werk gelijk in chill kleding ga zitten en dan wil ik me toch nog een beetje ‘put together’ voelen en de jurk omdat ik wil dat het alweer lente is

42 likes

Wat een leuke en mooie jurk! :heart_eyes:

5 likes

love deze 50s/60s cosplay fotocampagne!
en is die pyjama niet te dun voor nu?
hij is cute maar brr

7 likes

Right! De jurk wordt ook 50’s inspired omschreven, dus ze houden zich trouw aan de stijl haha.
En de pyjama is idd wat dun, maar nu zit ik ook met een wollen vest over m’n pyjama aan, dus kan hierbij ook:)

4 likes

2 likes

@Ster The founded! Wilde een linkje voor je opzoeken maar denk dat hij uitverkocht is. Als je zoekt op Y.A.S. Viridian green blazer in google vind je ‘m wel

2 likes

Waar heb je dit gekocht? Leuk hoor

2 likes

Ein-de-lijk! Al jaren op mijn verlanglijstje, maar twijfelde altijd over de kleur. Tot ik deze zag, zo blij mee!

165 likes

Wat een beauty!

2 likes

Oh wauw, ik bak nauwelijks maar deze is zo mooi dat ik ‘m wil :joy::smiling_face_with_tear:

9 likes

Wauw, prachtige kleur!

2 likes

7 likes

22 likes

ik had nog een cadeaubon liggen van Kerst

21 likes

Boeeeh ik had ze ook besteld nav jouw post, maar ook te klein en nu uitverkocht:( volgens mij moet je ook zelfs nog retourkosten betalen

2 likes

Heel toevallig met PayPal betaald? Zij vergoeden een aantal keer retourneringskosten.

2 likes

Dat hebben ze afgeschaft! Link

4 likes

Zorgtoeslag goed besteed, want :sparkles:self care :sparkles:

23 likes

Ja, €6,50. Staat helemaal niet (in elkgeval bij mij niet) aangegeven in het retourformulier. Al krijg je wel heel je aankoopbedrag terug met de eerste verzendkosten als je alles retourneert. Dus uiteindelijk valt het dan mee.

Echt balen dat er niks staat aangegeven over dat ze klein vallen. Welke maat heb jij eigenlijk? Ik had dus 38, maar echt veelste klein.

3 likes