Show je laatste aankopen #9

9 likes

Ik 40! Dus je mag ze van mij kopen, maar ben bang dat t jou dan net weer te groot gaat zijn haha

4 likes

Jammer, nee ik moet echt maar één maat groter. Helaas

2 likes

Ik zag een oude klassenfoto waar ik een jaar of 13 was en ik had zo’n broek aan :rofl: vind het nog steeds tof dus gewoon besteld.

51 likes

En @Raymond
Het is van Rixo!

4 likes

Dr Martens 2976 platform chelsea boots. Helaas beginnen mijn pascals echt te verslijten na er 7 jaar bijna non-stop op gelopen te hebben.

En een kappersbezoek gepland in de hoop dat er nog iets valt te maken van mijn zielige hoopje pierenhaar

Heb allebei de aankopen echt al veel te lang uitgesteld maar had in allebei gewoon geen zin? Ik vind schoenen kopen op een of andere manier ook helemaal niet leuk/interessant

14 likes

Prachtig! Waar is de lamp van?

6 likes

Yesss ik heb de bruine/blauwe kleur in sale gevonden voor € 90 ipv € 150 :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Deze suede enkellaarsjes waren in de sale

20 likes

Saai maar ik heb nieuwe basics nodig.

28 likes

Monki!

4 likes

Ratjes nr. 3 en 4! (Zaterdag ophalen)

61 likes

Cuuute!!!

5 likes

mildliners1.PNG
mildliners2.PNG

20 likes

Ik heb ook eerder deze kleuren gehad. En ook dus een dumbo Siamees. Dat is echt mijn fovoriet!

3 likes

Veel geld bespaard via boekenfestijn!

18 likes

16 likes

Ik heb eindelijk mijn Sew Wasted order binnen, dus zoals beloofd hierbij wat aanfoto’s. Let ff niet op de gare foto’s maar dit is het beste wat ik ff kon doen (en een feature van mijn vriend haha):

Samenvatting

(cc: @Clancy & @Vaiana?)

27 likes

SUPER VET! Heb je nog veel import etc moeten betalen?
allemaal naar je eigen maat etc :smiley: ?

5 likes

Ik heb nog 39 euro aan invoerkosten moeten betalen helaas :sweat_smile:

Maten vind ik lastig om te zeggen. Het is vrijwel allemaal oversized, die rok had wel echt een maat kleiner gekund bijvoorbeeld omdat 'ie zo stretchy is.

3 likes