Show je laatste aankopen #9

15 likes

afbeelding
afbeelding

18 likes

Its fitkech season.

14 likes

#influenced

En nieuwe sportschoenen

10 likes

Financiële meevaller gehad, dus eindelijk dit vloerkleed besteld:

Mara van benuta (niet mijn woonkamer lol)

Wedden dat de kat net op de witte delen van het motief gaat kotsen? :upside_down_face:

Oh en deze een paar weken terug:

€ 123 want ik ben crazy Weeknd fangirl :crazy_face:

47 likes

20 likes

Het ziet er tenminste niet uit als typische merch. Je kan het daardoor makkelijker dragen.

4 likes

Oh ja en deze:

Oortjes die blijven zitten 🥹 :pray:
Soundcore Sport X10

15 likes

Van Mango

28 likes

image

49 likes

Van die paarse weet ik nog niet helemaal hoe ik hem leuk ga combineren

22 likes

Heel leuk! Waar zijn ze van?

3 likes

Twee antraciet badkamerkranen van Grohe

22 likes

Sorry haha, van Ydence. Er is sample sale, dus voor eeen prikkie!

4 likes

Nieuwe tas voor werk, met chille vakjes en je kan hem als rugzak dragen. En een nieuwe broek, voelt als hele goede kwaliteit en zit heel lekker maar ziet er fancy uit.

26 likes

Hee dit setje kwam ik vanochtend tegen op insta! Mag ik vragen welke maat jij hebt genomen vs je broekmaat?

5 likes

Ik heb maat M genomen en heb qua broeken bij H&M en monki meestal ook maat M. Bij Zara passen m’n billen het best in maat L/42 haha. En qua jeans meestal maat 29 of 30 (afhankelijk van het merk) en lengte maat 32. Deze zit echt perfect! Een maat groter pofte heel dom onder de elastiek als een soort ronde clownsbroek haha dus die was wel overduidelijk te groot.

3 likes

Deze jurk bleek niet zo’n groot succes te zijn. Te groot en minder getailleerd dan op de foto. Dus geruild en nu deze besteld. Hopelijk zit dit beter haha

En deze rode Rouje trui van 4 jaar geleden op Vinted gevonden! Toen al spijt dat ik ‘m niet gekocht had en nu eindelijk in mijn maat gevonden :grin:

18 likes

En een glazen sprayfles bij de action om rozemarijnwater in te doen. Proberen kan geen kwaad (nou eigenlijk wel, maar soit)

13 likes

Helemaal geinfluenced door het forum. Ben benieuwd

19 likes