Ik heb hem ook besteld. Ik heb nu twee hele leuke al zeg ik het zelf, al een paar jaar, maar die hebben ondergaan geen knoopjes. Dus ik ben ze langzaam aan het vervangen voor exemplaren met knoopjes
Wat goed. Kan het dekbed over 1,5 week uit de verpakking halen
2x dezelfde broek maar in een andere kleur:
In 6mm.
En dan nog een cadeaubon ingewisseld die ik ineens nog in een la vond:
Burnt spice
Blankety
Faux
Mehr
(Oke stiekem gekregen van mijn moeder voor mijn naderende verjaardag en alle hulp van afgelopen tijd. Zo lief eindelijk goede bonenkoffie ook thuis)
Dat Faux en Mehr nog steeds in het assortiment zitten! Ik heb ergens misschien nog een opgedroogde Faux liggen bedenk ik me nu
Haha ja dat zijn zo’n klassiekers. Maar vind dat wel de makkelijkste kleuren. Heb een hele la vol lippenstift maar grijp (sowieso op werkdagen) 9 van de 10 keer naar faux omdat die gewoon overal bij past
Die merknaam, love it
Mehr is mijn favoriet voor overdag maar vind hem ook in de avond top! Past eigenlijk overal wel bij.
Tefal ingenio emotion. Was een aanbieding voor €89

Nog wel een grotere set te koop voor €118,79
Ik heb ook zo’n set (met 1 pan minder, maar wel 2 handvatten), zo chill als je weinig ruimte hebt, ben er nog steeds blij mee elke keer als ik kook
Ja fijn! Ik heb ook weinig ruimte dus leek me handig en heb normaal vaak cheapass pannen die snel stuk gaan. Dus met deze aanbieding mijn slag maar eens geslagen. Heb ook een los extra handvat besteld indd.
Late to the party, maar dat tasje! En zo’n leuke kleur ook. Ik ga meteen even kijken op de website, haha.
Uniqlo Volgens mij heeft het hele forum hem al.
Ik spot m ook vaak in het wild. In het begin dacht ik dan altijd dat ik iemand van hier tegen kwam, maar daarvoor zijn het er tegenwoordig teveel. Tis wel grappig hoe vaak je m ziet, in allerlei kleuren, als je der op gaat letten.
Helaas schijnt hij nu van polyester te zijn Ipv nylon en dat lijkt me wel minder fijn. Heb m in de ‘oude’ versie en het is echt een fijn tasje.
Mocht er iemand zijn met beide versies; past er net zoveel in?
Oh die zijn echt mooi!
Voor een lijst, ik koop weleens lijsten bij bga. Moeten ze wel uit Zweden (dacht ik) komen maar je hebt heel veel keuze in lijst en formaat.