Ja fijn! Ik heb ook weinig ruimte dus leek me handig en heb normaal vaak cheapass pannen die snel stuk gaan. Dus met deze aanbieding mijn slag maar eens geslagen. Heb ook een los extra handvat besteld indd.
Late to the party, maar dat tasje! En zo’n leuke kleur ook. Ik ga meteen even kijken op de website, haha.
Uniqlo Volgens mij heeft het hele forum hem al.
Ik spot m ook vaak in het wild. In het begin dacht ik dan altijd dat ik iemand van hier tegen kwam, maar daarvoor zijn het er tegenwoordig teveel. Tis wel grappig hoe vaak je m ziet, in allerlei kleuren, als je der op gaat letten.
Helaas schijnt hij nu van polyester te zijn Ipv nylon en dat lijkt me wel minder fijn. Heb m in de ‘oude’ versie en het is echt een fijn tasje.
Mocht er iemand zijn met beide versies; past er net zoveel in?
Oh die zijn echt mooi!
Voor een lijst, ik koop weleens lijsten bij bga. Moeten ze wel uit Zweden (dacht ik) komen maar je hebt heel veel keuze in lijst en formaat.
Oh heel mooi! Ook snel maar eens langs gaan.
Deze fotolijst heeft geen glas maar het is van plastic gemaakt. Vond ik zelf erg jammer. Kleur van het hout is wel mooi.
Die staat hier al een paar jaar. Ga je echt heel blij mee zijn!!
Jaaa ik heb er zo lang over getwijfeld. Nog een tijdje op zoek geweest naar een vintage kast maar het was het telkens net niet. En deze is precies wat ik wil. Heb jij ‘m gemonteerd aan de muur?
Nee. Hij staat tegen een muur waar je eigenlijk nooit langs loopt in de woonkamer. Alleen als je er wel een keer langs loopt, rammelen die glazen schuifdeurtjes een beetje. Maar dat ligt aan mijn scheve houten vloer denk ik