Show je laatste aankopen #9

@Nori jouw like doet me deugd

4 likes

Hahaha ja, moest er om lachen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

6 likes

Het verbaast me dat je nog antwoord krijgt ook, nadat je het zo vraagt.

29 likes

18 likes

12 likes

15 handdoeken en 7 washandjes van de Hema. Hebben nu goeie korting.

18 likes

En deze 3 ook… maar die gaan retour. Zijn super leuk maar enorm kort en niet op te lossen met een wielren broekje want die komt er sowieso onderuit.

11 likes

Waarom niet gewoon 1 bestellen en meteen 3?
Dat soort dingen snap ik nooit zo goed.
Ben oprecht benieuwd hoor.

2 likes

afbeelding

Studio Roosje

17 likes

Omdat als ze wel goed zaten… wou ik ze in alle 3 de kleuren hebben. En als ik er maar 1 besteld had… had ik er nog een extra bestelling bij moeten maken.

14 likes

Ah okee op die manier. Ik snap je :+1:t2:

5 likes

Valt die van loavies ook niet enorm kort?

3 likes

Ik ben ook los gegaan voor een nieuwe handdoeken collectie. De oude vielen van ellende uit elkaar, en nieuw huis dus nieuwe handdoeken :nerd_face:

1 like

Ja ook. Maar dat gaat nog net goed. Die andere was echt kort kort. Maar ik heb dan ook wel een lang boven lichaam.

1 like

Bij Monki besteld.

17 likes

Hoe the heck stuur je iets retour bij MW? Heb hier nog wat liggen haha :no_mouth:

Dat staat toch gewoon op de site?

4 likes

Ja heel omslachtig. Het staat op de site bij het kopje ruilen en retourneren. Dan kom je in een soort portal en dan ordernummer en e-mail invullen geloof ik.
Maat retourkosten zijn €7. Dus of je het de moeite waard vindt :no_mouth:

3 likes

Vind ik ook echt nadeel van daar bestellen, dat je altijd die retour kosten hebt

3 likes

En @Whitecactus, Paypal vergoed een aantal keer per jaar de retourkosten. Dus wellicht voor de volgende keer. Scheelt toch weer 7 euro :woman_shrugging:t3:

8 likes