Show je laatste aankopen #9

Oh heel mooi! Ook snel maar eens langs gaan.

3 likes

Softshell jas van de C&A via Zalando

6 likes

Geinfluenced. Allebei van Uniqlo.

10 likes

Heel mooi! Misschien een lijst van Jysk?

4 likes

Deze fotolijst heeft geen glas maar het is van plastic gemaakt. Vond ik zelf erg jammer. Kleur van het hout is wel mooi.

6 likes

Ik vind de fotolijsten van Jysk echt kut. Die van Action vind ik verrassend goed!

7 likes

95 likes

Die staat hier al een paar jaar. Ga je echt heel blij mee zijn!!

5 likes

Van Speigelau, om in stijl te kunnen proosten zodra de baby er is!

22 likes

Jaaa ik heb er zo lang over getwijfeld. Nog een tijdje op zoek geweest naar een vintage kast maar het was het telkens net niet. En deze is precies wat ik wil. Heb jij ‘m gemonteerd aan de muur?

2 likes

Nee. Hij staat tegen een muur waar je eigenlijk nooit langs loopt in de woonkamer. Alleen als je er wel een keer langs loopt, rammelen die glazen schuifdeurtjes een beetje. Maar dat ligt aan mijn scheve houten vloer denk ik :smile:

2 likes

Andere kant

De enige paracetamol waar ik 1 van neem ipv meerdere.

86 likes

Haha, zo’n vloer ligt hier ook. Maar even aankijken.

1 like

Nou inderdaad.
Ik ben ook blij met deze kast, want het is wat ik wou qua design. Maar de prijs/kwaliteit verhouding is helemaal scheef, echt schandalig. @pineapple let goed op beschadigingen bij de levering (ook niet-zichtbare). Ik heb €350 korting gekregen omdat de kast aan de binnenkant wat kleine beschadigingen had. Dat zegt denk ik al genoeg over de marge die Furnified hanteert haha.

4 likes

Dank voor de tip, ik ga er op letten

4 likes

Dit zou geniaal zijn als je er ook een paracetamolletje in kon stoppen. In case of emergency

5 likes

Die past sowieso in het tasje van Uniqlo heb ik gehoord ergens.

34 likes

Screenshot 2023-02-01 at 11.21.54

Secretaire - hoef ik niet meer aan mijn eettafel te werken als ik thuiswerk en kan er nog spullen in en op kwijt :ok_hand:t3: :heart_eyes:

65 likes

Eindeloze zoektocht naar nieuwe sneakers hopelijk voorbij! (Komen deze week binnen dus :crossed_fingers:t2:)

67 likes

Welk model is dit?

3 likes