Show je laatste aankopen #9

Centennial 85

4 likes

Ik kende dit merk geeneens, zie echt veel leuke dingen. Nog een Rotterdammert ook.

5 likes

Met flinke korting op Zalando

17 likes

Ja vakvrouw!

3 likes

Gaat snel naar Zalando

5 likes

Er klapt een deurtje uit als bureau. Dus dan heb je toch beenruimte, of bedoel je dat je dat te weinig beenruimte vindt?

4 likes

Die heb ik in het zilver. Echt prachtig! Mooie zware kwaliteit.

4 likes

Ik vind het ook mooi en leuk in z’n gekheid om een paracetamol om je nek te hebben, maar mensen vragen er vaak wel naar denk ik? wat zeg je dan?

5 likes

Dat je die altijd bij je draagt omdat je hoofdpijn van hen en hun domme vragen krijgt.

44 likes

11 likes

Dit idd @Shadina Die klep in het midden komt naar beneden en is het werkblad. Denk dat ik wel wat vaker even op moet staan dan nu, waar ik mijn benen vaak languit onder de tafel heb, maar het is toch ook wel erg fijn om een echt werkplek te hebben. En dat ik de klep dicht kan doen en dan niet meer met werk geconfronteerd hoef te worden is ook fijn, laat nu toch vaak mijn laptop gewoon op tafel liggen, daar heb ik dan geen last meer van. Heb helaas maar een miniappartementje, dus geen aparte werkkamer of plek voor een echt bureau.

3 likes

Beiden van Zalando

41 likes

Ik heb houten lijsten bij H&M home gekocht. Als je wilt kan ik je ook nog wel een eigen foto sturen (kind ligt nu op de kamer waar de lijst hangt te slapen dus dat moet dan even morgen)

3 likes

Ohhh deze vind ik beide heel leuk!

2 likes

Via boeken kraam

18 likes

Mijn inner nerd is even super blij. Ik wilde al jaren een ps4, maar nooit gedaan en nu toch de knoop doorgehakt om de ps5 te kopen zodat ik Stray kan spelen (en meer uiteraard):grin: ik ga morgenavond lekker eten halen en de hele avond gamen

56 likes

Ik begrijp echt niet waarom ze deze foto van Sanne Vogel hebben gekozen als cover. Lijkt net een ongemakkelijk schoolfoto waarop ze lacht als een boer met kiespijn

31 likes

Haha helemaal mee eens ja

8 likes

Als de inhoud maar leuk is!

3 likes

Omg ik heb vorige week net een bestelling geplaatst en er niet aan gedacht bij de kookboeken te kijken… Very tempted om nogmaals te bestellen nu fuck

3 likes