Show je laatste aankopen #9

Heb geloof ik nog nooit eenzelfde kledingstuk in een andere kleur gekocht, maar aangezien ik woon in de groene en die nog prachtig is:

(Teym)

21 likes

2 tickets voor de Vermeer tentoonstelling in het Rijks :heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts:

En bijpassende ring

afbeelding

16 likes

Yessssss

17 likes

Met dank aan de tip van @Koekelaar heb ik nu opeens 8 boeken bij Taschen gekocht.

16 likes

Goed geslaagd in de sale bij Sissy boy

16 likes

Ook gezwicht voor de Taschen flash sale

afbeelding

Deze heb ik bij mijn lokale boekenwinkel besteld

7 likes

Alvast nieuwe bokshandschoenen voor als ik weer helemaal beter ben na de operatie :v:

En trainingsbroek. Geloof officieel voor mannen maar hier zitten tenminste goede zakjes met ritsen in.

24 likes

Ik blijf maar mooie jurken tegenkomen de laatste tijd. Daar is mijn portemonnee minder blij mee.

46 likes

Maar hij is wel echt prachtig! :heart_eyes:

5 likes

Dankje :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Het is weer zover: ik ben uit mijn zwarte jeans gescheurd haha. (Hij heeft 't wel drie jaar volgehouden!)

Dus deze slim fit van Arket besteld ter vervanging:

Bij mij valt 'ie net tot op mijn schoen :ok_hand:

20 likes

Ik had een shitload aan airmiles dus even wat punten ingewisseld.

f01955d3-50f0-428e-95f2-c021b62d3a06

De taartdoos.

20 likes

Het staat er toch vrij letterlijk. Een rollator omdat ze van een rolstoel nu naar lopen gaat.

8 likes

Ik heb t zelfde. Zal wel context missen?

10 likes

Mooi! Waar is 'ie van?

1 like

Van Y.A.S. via Zalando. Ze hebben op andere sites ook nog een andere versie met een soort overslaghalslijn en pofmouwen. Deze overhemdjurkversie ben ik tot nu toe alleen bij Zalando tegengekomen.

3 likes

6 likes

Die sleepdeeps zijn echt m’n leven :heart::heart::heart:

2 likes

Lang geleden dat ik iets gekocht hebt. Van de Zara.

Edit: LOL, voor mijn gevoel blijkbaar. Heb vorig jaar in oktober nog twee truien gekocht, zie ik in dit topic :rofl:

31 likes

Oh blijkbaar heb ik zo’n viral Tiktok ding gekocht. Heb ik weer :smiling_face_with_tear:

5 likes