Show je laatste aankopen #9

Echt heel leuk spel, maar mega verslavend, kon het niet wegleggen :sweat_smile: benieuwd hoe je t vind!

5 likes

Ik zou een doos tissues voor de zekerheid bij je houden. :pleading_face: Ik hou van Spiritfarer.

Met een cadeabon❤️

27 likes

Oh it’s so pretty!

5 likes

Hahaha, ik snap dat mensen af en toe verrast zijn dat ik gamen leuk vind gebaseerd op mijn uiterlijk :stuck_out_tongue: De hoeveelheid verbaasde reacties die ik krijg als ik vertel dat ik ook al m’n hele leven Pokemon speel, haha

4 likes

30% op alles.

4 likes

Oh nee?? :scream:

4 likes

je mag toch hopen dat in this day and age mensen geen patriarchale aannames meer maken over hobby’s op basis van uiterlijk. Zeker aangezien je standaard :sparkles: :sparkles: gamer girl :sparkles: :sparkles: extreem vrouwelijk is

Ik dacht dat we dat hele “alleen mannen gamen” wel achter ons hadden gelaten

9 likes

Ja, nee eens hoor! Maar helaas werkt dat toch echt niet zo. Ik werk sinds een tijdje bij een IT bedrijf en al mijn collega’s zijn mannen. De verbazing toen ik vertelde dat ik een PS5 gekocht had. Heb gelijk meer dingen om over te praten met ze haha

2 likes

het is ook niet jouw schuld natuurlijk, en in jouw omgeving is het duidelijk nog een ding, en als je dit een leuke ervaring vind vooral zo houden. Ik word er zelf nogal chagrijnig van dat er nog mannen (en vrouwen) zijn die het verbazingwekkend vinden dat iemand een ontzettend veel voorkomende hobby heeft

5 likes

Alles is toch gewoon duurder geworden. Denk niet dat het volgend jaar ineens beter is

4 likes

Ik zeg niet dat ik het perse een leuke ervaring vind. Het is een beetje sloom van mensen, maar verder boeit het me niet zo. Ik vind het wel leuk dat het weer gespreksstof geeft, met name op werk waar ik werk met veel mensen die nogal gesloten zijn als ze denken dat jouw interesses niet aansluiten op die van hen

2 likes

Set en shirt. Via afound.

19 likes

Beide verjaardagscadeautjes voor één van mijn beste vriendinnen

Gezwicht voor deze trui van Yaya

Wrap top van Athleta, fingers crossed dat deze past en goed is voor ballet

11 likes

Heb geloof ik nog nooit eenzelfde kledingstuk in een andere kleur gekocht, maar aangezien ik woon in de groene en die nog prachtig is:

(Teym)

21 likes

2 tickets voor de Vermeer tentoonstelling in het Rijks :heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts:

En bijpassende ring

afbeelding

16 likes

Yessssss

17 likes

Met dank aan de tip van @Koekelaar heb ik nu opeens 8 boeken bij Taschen gekocht.

16 likes

Goed geslaagd in de sale bij Sissy boy

16 likes

Ook gezwicht voor de Taschen flash sale

afbeelding

Deze heb ik bij mijn lokale boekenwinkel besteld

7 likes

Alvast nieuwe bokshandschoenen voor als ik weer helemaal beter ben na de operatie :v:

En trainingsbroek. Geloof officieel voor mannen maar hier zitten tenminste goede zakjes met ritsen in.

24 likes