Show je laatste aankopen #9

Ik heb dit onlangs gekocht en het is echt vet handig:

Ik gebruik dus een grote tas waar een laptop in moet passen en sjouw graag allemaal zooi mee, maar mijn tassen houden geen vorm (bijv een leren shopper of Longchamp én minder snel gaten in een longchamp) als hij dan leeg is en valt dan om. Er valt dan ook nog wel eens iets uit, maar nu heeft alles een plekje én kan ik dit gewoon in het geheel in een andere tas doen.

27 likes

Ben even los gegaan bij Fest #lente

26 likes

afbeelding
afbeelding
Legging:
afbeelding
Jogger:
afbeelding

Uniqlo

13 likes

Ik was al een poos op zoek naar een aantal aanvullingen qua make-up maar ik kwam er steeds niet goed uit in fysieke winkels, dus nu toch maar het een en ander besteld.

Bij Cult Beauty:

Bij de Douglas (ben serieus 4 keer in de winkel geweest voor die brow glue maar hij was steeds uitverkocht)

En gewoon bij de Kruidvat: (In mijn hele Kruidvat hadden ze serieus geen enkele bruine mascara?? 2 omdat het 1+1 gratis was trouwens, hoop dat 'ie fijn is :grimacing: )

15 likes

Die tower blush vind ik echt mooi!!

4 likes

Ja ik ben heel benieuwd hoe die in het echt is! Op foto’s ziet ie er heel mooi dewy uit

5 likes

Wat doe ik mezelf aan :joy:

19 likes

34 likes

De Etos eigen merk bruine mascara vind ik ook fijn. Mocht deze niks zijn

2 likes

Hoezo? Zijn ze niet comfortabel?

3 likes

Oh goed om te weten, thanks!

6 likes

Geen idee, heb ze nog niet binnen, maar ik draag normaal gesproken alleen platforms zonder hoge hak. Dus ben benieuwd hahaha

2 likes

Ik zag dat je al hebt gekeken, maar wilde toch nog even zeggen dat deze broek bij mij heel groot uit viel. Ik heb 2 maten kleiner moeten nemen dan normaal!

5 likes

2 broeken

10 likes

Cadeautje voor mezelf, van Isabel Bernard

38 likes

Sissy-boy sale blouse met klavertjes vier:

Sezane vest en zijden blouse:

En van de Hema (geïnspireerd door een andere forumer want ik ben ook een gekke meid die aapjes op haar bombonella’s wil):

15 likes

Nieuwe body van Ted Baker. Beetje doorschijnend en de ‘print’ is van soort glanzend fluweel.

Draag ‘m nu ook, maar dan met een groene broek (en zonder sportbh haha), en dat staat echt veel leuker.

27 likes

Zonnebril op sterkte. Laat de zon maar schijnen.

15 likes

15 likes

image
Eentje voor mij en eentje voor mijn vriend. Twee collega’s hadden deze en ziet er fijn uit!

17 likes