Show je laatste aankopen #9

@pineapple
Ik heb ze net binnen! Het plastic is wat minder stevig dan ik had verwacht ofzo dus ben wel benieuwd hoe lang het goed blijft. Ik vind tot nu toe dat het echt doet wat het belooft, ze zeggen volgens mij dat het vijf schuifjes vervangt en dat is echt zo. Ik druk zo’n ding erin en het zit gewoon goed vast. Met schuifjes ben je dan echt aan het klooien vind in altijd en die dingen zijn altijd na 1-2 x gebruiken dat ze helemaal zo wijd staan. Ik heb heel dik en glad haar en heb nu een stukje vlecht vastgezet en het zit echt wel stevig, niet zoals een staart met een elastiek maar wel goed stevig. Als ik hard met mijn hoofd schud zit het nog goed haha
Op hun insta staan in een highlight kapsel ideeën, ook voor fijn haar.

Edit:
Ik moet wel echt m’n best doen om de pin er goed in te doen, nu een paar x gehad dat ik tijdens wandelen ofzo m opnieuw in wilde doen en dat ik het blijkbaar niet goed genoeg deed, dan gleed dat ding er wel echt snel weer uit. Maar als die eenmaal goed zit dan blijft ie wel een tijd goed zitten.

5 likes

Ah dat is mijn go to mascara echt al jarenlang, ik vind m superfijn

4 likes

Jumpsuit stradivarius

Eigen foto

Samenvatting

72 likes

13 likes

Aankopen uit Mexico :grin:
Die tarrito lolly’s zijn echt fucking lekker. Had ze eens in een restaurant in Rotterdam gekregen, vervolgens in heel Mexico gezocht naar die lolly’s maar kon ze nergens vinden. Uiteindelijk in de kutste touristen winkel in Cancun gevonden voor 9 dollar :joy:

En de molcajete/vijzel is helaas stuk gegaan in de bagage, heb m gelijmd. Hoop dat het blijft zitten!

43 likes

Dank je wel voor de review! Klinkt goed, nu wil ik ook :smiley:. Heb je nog een kortingscode die ik zou mogen gebruiken?

7 likes

@Era ook de mijne!

3 likes

Adventcalendar van Susanne Kaufmann en 2 samplesets van Skins :heart_eyes:

Edit: de sphynx had ik al :joy:

25 likes

Heb eindelijk mijn witte lelijke sportschoenen gevonden :heart_eyes: De vorige schoenen die ik hier deelde heb ik allebei teruggestuurd maar deze passen yesss. Snap mijn eigen fascinatie met dit soort schoenen ook niet, maar als ik ze over een paar maanden ineens heel lelijk vind kan ik er altijd nog mee gaan hardlopen :rofl: :rofl: :rofl:

13 likes

Hahaha ik heb mijn eerste paar hardloopschoenen van 10 jaar geleden die ik vreeeeselijk lelijk vond, recent opnieuw gekocht om dagelijks te dragen :smiling_face_with_tear: (New Balance). Dus herken die vreemde fascinatie helemaal.

8 likes

Hahaha ja bizar hoe dat werkt he. Heb een aantal jaren terug hardloopschoenen gekocht, helemaal laten aanmeten enzo, was superblij dat ik de minst lelijke het beste paste. En nu koop ik juist van die lelijke voor dagelijks gebruik :rofl: :rofl:

3 likes

Kaartjes voor

En

10 likes

Mijn relatie is uit en het is veel te rustig op werk, dus ik heb net heel impulsief deze jurk gekocht van Rixo want why not

103 likes

Daar kan best wel wat in, lijkt mij

2 likes

15 likes

Nieuwe wandelschoenen

En een therapie aankoop :joy:

19 likes

Haha herkenbare aankoop.

Love it though🙌

Volgende is de fontein😜

2 likes

Ik heb de asana jogger binnen. Hij zit fantastisch! De maattabel is heel betrouwbaar. Ik zit qua maten precies in het midden van een L en hij zit bij mij precies goed. Stof is niet te dun dus hij kleed mooi af.
Ik wil nu ook de andere soorten :laughing:

6 likes

Ooh nice! Je had me al geinfluenced om hem te kopen, maar mijn maat is out of stock :sob:

4 likes

Vila

Dickies

9 likes