Show je laatste aankopen #9

Oh wil je laten weten of het (makkelijk) werkt?

7 likes

Via Etsy

27 likes

Ooh zou je willen laten weten hoe dit bevalt? Kijk er al een tijdje naar maar twijfel vanwege de prijs.

4 likes

Dit wil ik

4 likes

Oh no not again :joy:

8 likes

Ja eens, had ook liever meer chocola gehad :heart_eyes:

3 likes

Haha ja echt een uitgemolken grap

8 likes

@pineapple zal ik doen! En heb een referral linkje dat je 25% korting krijgt dus dat scheelt dan weer. Ik krijg dan ook 25% korting maar ja ik heb ze straks al :stuck_out_tongue_winking_eye: wel benieuwd of je op die dure gouden ook zoveel korting krijgt dan haha

6 likes

Dank je! Ben heel benieuwd.

3 likes

Hebben ze bij Amazon, Bol, Ali en Primark is dus ook een goeie optie als je hem uit de winkel wil!

5 likes

Haha worden jullie ook bestookt met die insta reclame @Aguamenti?

4 likes

20 likes

Haha ja, en iedere keer twijfel ik, maar ik heb echt dramatisch glad, dun en steil haar en denk dat het niet blijft zitten

2 likes

Vaasje van Wibra

19 likes

@pineapple
Ik heb ze net binnen! Het plastic is wat minder stevig dan ik had verwacht ofzo dus ben wel benieuwd hoe lang het goed blijft. Ik vind tot nu toe dat het echt doet wat het belooft, ze zeggen volgens mij dat het vijf schuifjes vervangt en dat is echt zo. Ik druk zo’n ding erin en het zit gewoon goed vast. Met schuifjes ben je dan echt aan het klooien vind in altijd en die dingen zijn altijd na 1-2 x gebruiken dat ze helemaal zo wijd staan. Ik heb heel dik en glad haar en heb nu een stukje vlecht vastgezet en het zit echt wel stevig, niet zoals een staart met een elastiek maar wel goed stevig. Als ik hard met mijn hoofd schud zit het nog goed haha
Op hun insta staan in een highlight kapsel ideeën, ook voor fijn haar.

Edit:
Ik moet wel echt m’n best doen om de pin er goed in te doen, nu een paar x gehad dat ik tijdens wandelen ofzo m opnieuw in wilde doen en dat ik het blijkbaar niet goed genoeg deed, dan gleed dat ding er wel echt snel weer uit. Maar als die eenmaal goed zit dan blijft ie wel een tijd goed zitten.

5 likes

Ah dat is mijn go to mascara echt al jarenlang, ik vind m superfijn

4 likes

Jumpsuit stradivarius

Eigen foto

Samenvatting

72 likes

13 likes

Aankopen uit Mexico :grin:
Die tarrito lolly’s zijn echt fucking lekker. Had ze eens in een restaurant in Rotterdam gekregen, vervolgens in heel Mexico gezocht naar die lolly’s maar kon ze nergens vinden. Uiteindelijk in de kutste touristen winkel in Cancun gevonden voor 9 dollar :joy:

En de molcajete/vijzel is helaas stuk gegaan in de bagage, heb m gelijmd. Hoop dat het blijft zitten!

43 likes

Dank je wel voor de review! Klinkt goed, nu wil ik ook :smiley:. Heb je nog een kortingscode die ik zou mogen gebruiken?

7 likes