Jysk
Je bent wel helemaal hip op de camping met deze outfits hoor
De kleur
Je hebt nu vgm wel een andere toch?? Zonder touwtjes
Ja klopt! Maar kon eerst alleen maar de vesten vinden en wilde een trui. En aangezien ik capuchon soms irritant vind zitten met een jas dacht ik Lets go
Maar leeeuk goeie deal he nu in de sale
Ja volgens mij hebben ze ieder jaar wel zo’n actie! Dit is trainingspak nummer 3 die ik nu bij ze gekocht heb
Super, bedankt girls, heb hem een maatje kleiner als normaal besteld.
Ooh ik mijn eerste hahaha. Wel vaker nike tech voor mijn vriend gekocht maar nooit zo cheap.
Hij is fijn! Ik kom op plekken waar ik nog nooit geweest ben
Ik merk na 2 dagen al verschil.
Ja chill hè. Tis nog lekkerder als een anders het bij je doet
Haha mn vriend is wel de Sjaak ja. Merk vooral s’ochtends veel verschil. Ik ben onwijs stijf in m’n spieren als ik wakker word en heb nu 3 dagen s’ochtends een rondje over m’n lijf gemaakt en ben meteen veel flexibeler.
Oeps, Ninepine verslaafd. Ik heb de laatste gekocht zie ik, was in de uitverkoop en de kortingscode werkte nog, met mijn oude e-mailadres.
Las ergens dat eind april/mei de wijde rechte broeken weer op voorraad komen
Vraagje, gaan de knieën na een tijdje ook zo wijd worden? Ik heb met de Asana vaak als die net uit de was komt dat ik hem perfect vind, maar dan na een dag bij de knieën al helemaal los is geworden
Hij wordt wel wat wijder, maar ik vind het niet storend
Ik zit heel vaak in kleermakerszit en het wordt wel iets wijder maar geen punt knieën in de broek gelukkig!
Eindelijk
Lekker kleurtje!!