Show je laatste aankopen #9

een nieuwe ring.

18 likes

Dyson v10 absolute. Hoop dat ie het geld waard is

24 likes

Duurste badjas uit mijn leven en is nu mijn nieuwe woning, iemand een nier kopen ofzo?

52 likes

14 likes

Niet echt een aankoop want was nog een voucher uit mijn kerstpakket, dus meer een cadeautje, maar wel heel blij mee! Dit draaiplateau voor borrelhapjes en worst-kaas scenario’s :heart_eyes:

92 likes

Het is ook wel een hele fancy badjas. Daarmee durf je wel de deur te openen voor de pakketbezorger.

3 likes

Alleen dan de nummers 1 en 3

10 likes

Alvast gefeliciteerd met je 13e verjaardag :crazy_face:

32 likes

Iedere dag soep nu.

14 likes

Haha thanks! Alleen zijn ze niet voor mij :joy:

5 likes

Ja maar wel inclusief een tiara vind ik. Zodat ze zien wat een QUEEN dat pakket aanneemt.

3 likes

Mag ik je iets vragen over dit bed? Bevalt deze goed of heb je hem nog niet binnen.
Heb even de zoekfunctie gebruikt omdat ik op zoek ben naar ervaringen.

4 likes

Dus dit is een aanrader? Blijven de broeken mooi na wassen enzo? Krijg ze zo vaak als advertentie te zien op IG dat ik eerst dacht dat het een insta-trap zou zijn.

1 like

Van welk merk is dit? Super leuk

4 likes

Ik heb ze nog niet zo lang dat ik kan zien hoe het wassen gaat. Wel oppassen met kleine knaagdiernageltjes…
Maar hij zit wel erg lekker. Dus naast de sportbroek nu ook eentje die ik naar het werk aan kan :grin:
De stof is heel soepel zacht en toch dik, dus hij kleed heel mooi af.

Deze rechtere broek krijg ik volgende week pas binnen.

2 likes

Dit telefoonhoesje omdat ik een nieuwe Samsung galaxy s21 werktelefoon krijg die ik ook prive mag gebruiken :smiley:

11 likes

Moccamaster

47 likes

5 likes

Zwart als je ziel :two_hearts:

14 likes

Hij zit nog in de doos! Denk dat het pas volgende week word.

5 likes