Show je laatste aankopen #9

Tas van APC

Borden van Bowls and Dishes

32 likes

Dit boek :100: :100: :100:

3 likes

Wow waar heb je die goeie deal gescoord?

3 likes

Life2cook!

3 likes

Polene numero dix, ik twijfelde al maanden maar ben toch overstag gegaan.

23 likes

Jaaa ik heb dit merk ook op het oog! Heb je hem al in huis? Is het een handig in te delen tas?

9 likes

Nog niet, ik zal het even laten weten als ik hem binnen heb!

3 likes

Wat ga je doen?

3 likes

100km ultra trail hardlopen.

44 likes

Ik heb hem nu ook sinds een paar weken. Ik vind hem iets kleiner dan verwacht, maar wel heel mooi! Ben er echt blij mee :slight_smile:

2 likes

10 likes

van een lokale goudsmid met “duurzaam” gewonnen groenlands goud en robijn :smiling_face_with_three_hearts:

89 likes

Meer opslag voor mijn email :smiling_face_with_tear:. Ik heb atm echt geen zin om mijn outlook op te ruimen en het was zo vol dat ik niet eens meer mails kon ontvangen, dus nu ga ik er ‘tijdelijk’ voor betalen.

En mijn dagcrème was op dus nieuwe

16 likes

Shirtje van Vanilia en lipstick + mascara van mac

21 likes

Ooh cyber, zo lang geleden dat ik die nog gezien of gedragen heb.

2 likes

Haha ik houd van paarse lipstickkleuren, maar ik heb deze eigenlijk nooit gehad: ben heel benieuwd!

3 likes

Tickets naar Dublin :sunglasses:

45 likes

Zal 't laten weten zodra ik 'm binnen heb! Had 'm online besteld

6 likes

Ik had vorige week hetzelfde met mijn mail. Had eerst alle mails met grote bijlagen verwijderd maar toen had ik nog steeds niet genoeg ruimte. Al die moeite voor niks. Dus toen heb ik ook maar extra opslag gekocht

1 like

Ik ook! Zeker een uur bezig geweest omdat je dan weer allemaal oude mails gaat lezen en uiteindelijk had ik inderdaad nog steeds niet genoeg ruimte :melting_face:

3 likes