Show je laatste aankopen #9

Deze van kwantum

14 likes

Tulpenvaas van Hema

19 likes

Heb al zwarte gewone leren (blaren/wonden van de bandjes vorig jaar :sob::sob::sob:) dus nu maar suede :upside_down_face:. Lekker basic

10 likes

Agent Provocateur.

31 likes

Weer eens wat anders dan am1’s :grimacing:

14 likes

Heel mooi! Heb je toevallig een linkje?

2 likes

Nouja gekregen eigenlijk. Voor mijn diploma. Zo blij mee 🥹😍

113 likes

https://www.agentprovocateur.com/eu_en/taisia-high-neck-underwired-bra-110058-32c-9321#selection.size=5481

Het broekje staat onderaan de pagina.

4 likes

Deze trui is binnen en ik vind het model echt een beetje tegenvallen. Heel ruim bij de schouders ofzo. Ga ‘m niet retouren maar ‘t wordt vrees ik een binnenshuis-trui :slightly_frowning_face:

2 likes

Jonak via Bijenkorf

13 likes

Verjaardagscadeau voor mijn broer. Ik verwacht nu wel maandelijks een doos donuts van hem

12 likes

Oehh krijgen we dan een show je donut topic

1 like

Ik dacht vanavond ik ga kijken of ik de deurknoppen eraf krijg van mijn kast. Het antwoord is ja maar ze kunnen niet meer terug haha dus mooi excuus om iets vrolijkers te kopen.

De kast waar ik ze op vast ga maken

Kast zelf krijgt ook nieuw laagje zwart (en ja die scharnier moet recht).

18 likes

De coltruien kunnen nu wel weer bij de winterkleding. :slight_smile:

12 likes

Voor het eerst gezwicht voor kleding van Josh V😬 heeft echt een goede pasvorm. Nu nog zomerweer.

19 likes

Eindelijk de knoop doorgehakt:

image
Dit tv-meubel van Goossens, maar dan in notenhout, zoals deze:

image

Rib uit mijn lijf, maar dat mag wel want ik heb mijn “tijdelijke” Ikea-meubel al 10 jaar. Nu nog 10 weken wachten tot 'ie aan de muur hangt :smiling_face_with_three_hearts:

99 likes

Goede keuze, dat notenhout :heart_eyes:

3 likes

Dit kastje!!

142 likes

Deze van Scotch & Soda

9 likes

Oooh waar is die van? Ik had iets soortgelijks van Westwing op het oog maar die is al heel lang niet op voorraad.

6 likes