Oo wat fijn om te horen! Heb jij ook een iets hogere wreef toevallig?
Ik denk soms echt bij tweedekans en beschadigde modellen enzo: wow ja 10 euro korting op iets van honderden euro’s nou dankjewel he wat een topdeal! Maak het een significante besparing of doneer die shit gewoon ohnee dat zou een commercieel bedrijf nooit doen hè?
Yes, mijn voeten zijn voornamelijk breed, maar m’n wreef is ook wat hoger🫠 Altijd gedoe met schoenen en sandalen.
Ik heb trouwens na de eerste keer dragen wat proppen papier (wijkkrantje) vochtig gemaakt en 's nachts onder de bandjes gepropt, zodat ze iets losser werden!
I did it, kitchenaid artisan. €399 vond ik een goede deal en vooral omdat een deel ervan een cadeautje is

Verder nog:
Kitchenaid pan 30 cm van €60 voor €30 bij tkmaxx
En wat skincare
Hele leuke kleur ook!
Dit boek
Wow waar heb je die goeie deal gescoord?
Life2cook!
Jaaa ik heb dit merk ook op het oog! Heb je hem al in huis? Is het een handig in te delen tas?
Nog niet, ik zal het even laten weten als ik hem binnen heb!
Wat ga je doen?
100km ultra trail hardlopen.
Ik heb hem nu ook sinds een paar weken. Ik vind hem iets kleiner dan verwacht, maar wel heel mooi! Ben er echt blij mee
Meer opslag voor mijn email . Ik heb atm echt geen zin om mijn outlook op te ruimen en het was zo vol dat ik niet eens meer mails kon ontvangen, dus nu ga ik er ‘tijdelijk’ voor betalen.
En mijn dagcrème was op dus nieuwe