Show je laatste aankopen #9

Oo wat fijn om te horen! Heb jij ook een iets hogere wreef toevallig?

1 like

Ik denk soms echt bij tweedekans en beschadigde modellen enzo: wow ja 10 euro korting op iets van honderden euro’s nou dankjewel he wat een topdeal! Maak het een significante besparing of doneer die shit gewoon ohnee dat zou een commercieel bedrijf nooit doen hè? :disappointed:

5 likes

Laatste dingen voor groot ultra avontuur

Powerbank

afbeelding

32 likes

Yes, mijn voeten zijn voornamelijk breed, maar m’n wreef is ook wat hoger🫠 Altijd gedoe met schoenen en sandalen.
Ik heb trouwens na de eerste keer dragen wat proppen papier (wijkkrantje) vochtig gemaakt en 's nachts onder de bandjes gepropt, zodat ze iets losser werden!

5 likes

I did it, kitchenaid artisan. €399 vond ik een goede deal en vooral omdat een deel ervan een cadeautje is :partying_face:

Verder nog:

Kitchenaid pan 30 cm van €60 voor €30 bij tkmaxx

En wat skincare

51 likes

Hele leuke kleur ook!

3 likes

Tas van APC

Borden van Bowls and Dishes

32 likes

Dit boek :100: :100: :100:

3 likes

Wow waar heb je die goeie deal gescoord?

3 likes

Life2cook!

3 likes

Polene numero dix, ik twijfelde al maanden maar ben toch overstag gegaan.

23 likes

Jaaa ik heb dit merk ook op het oog! Heb je hem al in huis? Is het een handig in te delen tas?

9 likes

Nog niet, ik zal het even laten weten als ik hem binnen heb!

3 likes

Wat ga je doen?

3 likes

100km ultra trail hardlopen.

44 likes

Ik heb hem nu ook sinds een paar weken. Ik vind hem iets kleiner dan verwacht, maar wel heel mooi! Ben er echt blij mee :slight_smile:

2 likes

10 likes

van een lokale goudsmid met “duurzaam” gewonnen groenlands goud en robijn :smiling_face_with_three_hearts:

89 likes

Meer opslag voor mijn email :smiling_face_with_tear:. Ik heb atm echt geen zin om mijn outlook op te ruimen en het was zo vol dat ik niet eens meer mails kon ontvangen, dus nu ga ik er ‘tijdelijk’ voor betalen.

En mijn dagcrème was op dus nieuwe

16 likes

Shirtje van Vanilia en lipstick + mascara van mac

21 likes