Karwei! 225 euros maar wel alleen click and collect
Ja! En hij lijkt op deze lijn van Zuiver. Die van Karwei is wel klein hoor! Slechts 36 cm diep, dus je kan er niet veel echt grote dingen in kwijt.
Welke kleur hebben die glazen nou?
Sorry?
Iets met gat en hand
Thank you farmer?
Van de laatste tijd
en de roze:
Broek van Costes in groen en zwart
Jumpsuit van Mango
Studio Labro ketting

Modstrom tas
Abercrombie broek in een donkere wassing, de licht heb ik al.

Ik heb ze ook gekocht, dankje voor de tip . Lekker vrolijke kleuren!
ja random naam maar wel een fijne zonnebrandcreme
Ik heb deze ook! De eerste twee, drie keer dragen deden ze echt pijn op het breedste stuk van m’n voet (dat uitstekende deel onder de kleine teen), maar eenmaal daar doorheen zitten ze echt heerlijk!
Update;
Gebeld door de vestiging waar ik zou click en collecten. Ze hadden alleen nog maar een beschadigd showmodel voor 20 euro korting.
Byeeee
Oo wat fijn om te horen! Heb jij ook een iets hogere wreef toevallig?
Ik denk soms echt bij tweedekans en beschadigde modellen enzo: wow ja 10 euro korting op iets van honderden euro’s nou dankjewel he wat een topdeal! Maak het een significante besparing of doneer die shit gewoon ohnee dat zou een commercieel bedrijf nooit doen hè?
Yes, mijn voeten zijn voornamelijk breed, maar m’n wreef is ook wat hoger🫠 Altijd gedoe met schoenen en sandalen.
Ik heb trouwens na de eerste keer dragen wat proppen papier (wijkkrantje) vochtig gemaakt en 's nachts onder de bandjes gepropt, zodat ze iets losser werden!