Ooh cyber, zo lang geleden dat ik die nog gezien of gedragen heb.
Haha ik houd van paarse lipstickkleuren, maar ik heb deze eigenlijk nooit gehad: ben heel benieuwd!
Zal 't laten weten zodra ik 'm binnen heb! Had 'm online besteld
Ik had vorige week hetzelfde met mijn mail. Had eerst alle mails met grote bijlagen verwijderd maar toen had ik nog steeds niet genoeg ruimte. Al die moeite voor niks. Dus toen heb ik ook maar extra opslag gekocht
Ik ook! Zeker een uur bezig geweest omdat je dan weer allemaal oude mails gaat lezen en uiteindelijk had ik inderdaad nog steeds niet genoeg ruimte
Ik ook . Hebben ze net een nieuw limiet ingesteld ofzo?
Kijken of deze net zo fijn is als mijn favo Bioré lichaam zonnebrand, want die zijn tegenwoordig bijna 40 euro
Nee alle onzinmails verwijder ik altijd direct dus dat was het niet. Ik heb wel alle mails met grote bijlagen verwijderd maar er kwam echt nauwelijks ruimte vrij.
@S.onrisa dat kan geen toeval zijn!
Ja CĂŽte dâAzur idd! Een hele lekkere zomerse geur, qua prijs wel echt extravagant mijn partner begint te denken dat ik aandelen heb bij Skins, ze kunnen me echt alles aansmeren daar
hoe geraak ik in die sale? ik wil ook nars Dragon Girl
Een account aanmaken en als je dan inlogt kan je het bij âArchivesâ vinden
Ah super chill, ik heb ze vandaag binnen gekregen en zitten echt fijn! Was bang dat het weer drama ging worden. Maar voor zo even de tuin in is het prima (meer zal het ook niet worden want steunzolen en die krijg ik er niet in. Ziet er gek uit)
Jaaa benieuwd hoe het vond en of je er iets uit kan halen đ«¶
Super fijnâ:hugs:
Voor de liefhebbers, het populaire Uniqlo-tasje is er nu ook met print van Keith Haring (4 verschillende):
Waar heb je de Abercrombie broek besteld, gewoon eigen website? Was m al op zalando aan t zoeken maar zie m daar niet