Show je laatste aankopen #9

23 likes

Ik zag echt letterlijk net een tiktok hiervan, briljant.

5 likes

Sick, the future is now. Met hoeveel rollers is dit?

7 likes

Ik ging even stuk om die blije middelste foto :joy:

8 likes

Alleen jij kan zoiets kopen, zo zalig!

6 likes

Hoeveel computers en powerbanks hebbie?

3 likes

Meldingsplicht voor alle stopcontacten en opladers :robot:

2 likes

Ik ben hier ook al een tijdje benieuwd naar! Wil je delen hoe hij bevalt?

1 like

Klopt, gewoon via hun eigen website.
https://www.abercrombie.com/shop/eu-nl/p/90s-ultra-high-rise-straight-jeans-47017866-1000?seq=18&source=googleshopping

Ze hebben nu nog 25% korting! :slight_smile:

4 likes

Eentje! Gewoon alleen voor je pony

7 likes

Jaaa ik ook! Leek me zo handig voor in de auto

5 likes

Gekke vraag maar zou je willen opmeten hoeveel cm het van het kruis naar de taille is? ‘Ultrahoog’ klinkt alsof daar heel veel stof zit en ik heb maar een mini rompje haha. Verder vind ik ‘m namelijk heel leuk!

3 likes

Yes ga ik doen, zit nu op mijn werk. :wink: Dan stuur ik je wel even een DM.
Ik heb zelf de maat 31 besteld.

3 likes

Dit is inderdaad zwaar irritant, haha. Ik heb inmiddels geconcludeerd dat die aanduidingen bij kleine mensen of mensen met een kort bovenlijf niet kloppen. Zo koop ik tegenwoordig een Low broek als ik een medium broek wil, en mijd ik alles met High erop omdat het dan tot mijn borsten komt :joy:

3 likes

“Nieuwe” ogen :joy:. Ik heb m’n ogen laten laseren en kan nu scherp zien!

117 likes

Hahah ja ziet er niet uit he, als je een kort bovenlichaam hebt. Dan ben je gewoon 75% broek :joy:

2 likes

Haha ja! Mijn bovenlijf is in verhouding niet zo kort maar ik ben heel klein en heb een peerfiguur, dus je krijgt optisch een soortgelijk effect als de broek te hoog is :joy:

5 likes

Wat goed! Ik zit hier dus ook aan te denken. Mag ik vragen hoeveel je betaald hebt en waar je het hebt laten doen? En hoe vond je het laseren? Het lijkt me dus best wel eng

Bij visus en kostte 3300 :smiling_face_with_tear:. Het laseren ging super snel en deed ook helemaal geen pijn. Heb erna ook geen pijn gehad. Alleen last van zware oogleden en gevoeligheid voor licht. Echt heeeel fijn!

3 likes

Yess!

4 likes