Wow dat klinkt echt heel goed! Wel een rib uit je lijf ja. Mocht je zicht nou toch weer slechter worden in de loop van de jaren heb je dan nog ergens recht op?
En de ingreep zelf ook niet te beangstigend?
Die klemmen houden mij echt tegen
Ik vond het laseren best naar, vooral omdat ze het gelaserde deeltje niet direct uit één van m’n ogen kregen, maar het is alsnog echt een van de beste keuzes geweest die ik heb gemaakt. Geen gedoe met lenzen als ik wakker wordt. Geen lenzendoosjes, extra lenzen, bril, vloeistof mee als ik een nachtje weg ben. Ik heb wel tot ongeveer twee weken na de ingreep een wazige gloed gezien, maar dat trok weg. De klemmen vielen me alles mee.
Tickets voor Racoon in het openlucht theater
Ik werk in een particuliere oogkliniek. En echt geloof me, iedereen die behandeld is zegt hetzelfde: het wachten net voor je behandeling is het ergste en duurt het langste. Meeste mensen maken het groter dan het is. De behandeling zelf is zo gepiept.
Hangt natuurlijk ook een beetje van de soort laserbehandeling (er zijn veel verschillende). Maar je bent bijna bij alle behandelingen binnen 10 min klaar aan beide ogen
Hier ook een goede ervaring bij Visus. Alleen dat druppelen erna is een beetje vervelend maar verder echt niks aan
Je hebt levenslange garantie, wel met bepaalde voorwaarde natuurlijk.
En @Rockstar, de klemmen vielen heel erg mee. Daar was ik eerste instantie ook een beetje bang voor.
Die manga is echt prachtig getekend! Ik heb de eerste 3 delen in het Frans.
Ik ben ook bij visus geweest en op zich ben ik daar tevreden maar ze hebben 1 oog bij mij flink overgecorrigeerd. Hierdoor heb ik wel scherp zicht omdat je oog die plussterkte zelf nog kan corrigeren maar wel snel last van vermoeide ogen en ook na de laserbehandeling hele droge ogen.
Bij de opticien zeiden ze ook dat ze best vaak mensen kregen met dezelfde situatie na het laseren (maar weet niet of ze dat overdrijven want die willen laseren natuurlijk niet promoten).
Bij mijn man is het toen misgegaan met laseren.
Die heeft een zwart vlekje overgehouden in zijn zicht.
Hebben ze toen gecorrigeerd door extra te laseren maar is niet volledig weg te krijgen helaas.
Verder is hij wel heel tevreden
Ja, door dit soort dingen durf ik het niet. Plus ergens denk ik dat ik de waarde onderschat voor mijn zelfvertrouwen om ‘s ochtends met slecht zicht in de spiegel te kunnen kijken.
Same. Het lijkt me heerlijk om meteen gewoon 's ochtends te kunnen zien, maar als ik dat ooit onderga wil ik geen vlek in mijn zicht. En ik hoor nog te vaak over droge ogen, daar wil ik ook niet mee hoeven dealen. Als ik nu droge ogen heb kan ik mijn lenzen tenminste nog uit doen.
Ik ben ook bij Visus geweest (lens implantatie want laseren kon niet bij mijn ogen) en serieus állerbeste beslissing van m’n leven. Het is 1,5 jaar geleden en ik geniet nog steeds als ik ‘s ochtends wakker word en alles kan zien. Heb ook nooit droge ogen (met lenzen wel ontzettend) en eigenlijk ook geen andere klachten.
Heb 'm binnen en de glazen zijn roze
Ik zou het ook graag willen. Helaas zijn mijn ogen niet stabiel en ik zit nu al op -12. Ik ben die dikke jampotglazen echt beu
Je zou ook voor nachtlenzen kunnen kiezen. Als je tenminste de goede sterkte er voor hebt.
Je kan tot een bepaalde sterkte laseren waardoor je sterkte omlaag gaat. De rest sterkte kun je dan corrigeren door dunnere glazen bijvoorbeeld. Geloof dat laseren tot -12 mogelijk is.