Lois gesupport met deze geweldige tas
ben al tijden op zoek naar rip off vrolijke birkenstocks en eindelijk in mijn maat gevonden bij de Zeeman
Geweldige tas!!
Zat te twijfelen tussen een nieuwe tas of deze ketting (verjaardagcadeau voor mezelf). Uiteindelijk tóch voor de ketting gekozen en geen spijt van
Wauw wat prachtig! Ik ging meteen kijken waar het van is maar de prijs is mij wat te gortig haha. Begrijp helemaal hoe blij je hiermee bent, enjoy .
Jaaa ik ook! (Of eigenlijk mijn vriend voor mij haha, ik dacht dat ik ze gewoon makkelijk ergens zou kunnen kopen, maar dat bleek dus niet het geval)
Deze jas, maar hij heeft een soort V hals, waardoor er sowieso een sjaal bij moet in de winter, en de rits is ruk. Dus waarschijnlijk gaat hij terug. Jammer want verder is het wel orecies wat ik zoek.
Heel dom misschien want ik ben geen kenner maar zijn deze lastig verkrijgbaar? Ik zie vooral die hoge best vaak te koop
Ja zijn heel lastig te krijgen. Worden wel vollop door resellers aangeboden maar dan betaal je zo’n 70-100 euro meer. Die hoge zijn wat makkelijker te krijgen!
Echt een hele toffe fiets!!
Is deze van decathlon? Rijd die fijn?
Ik zou wel een review willen, mooie fiets!
Poging zoveel tot nieuwe sneakers. Hoop dat het niet lelijk is dat het crème en wit is, vind dat altijd een beetje een gekke combi.
De broek past!
De jas twijfel ik of hij te groot is, wat vinden jullie? Een maat kleiner hebben ze niet meer trouwens!
Foto weg
- Ja, hij is te groot
- Nee, zit goed
0 stemmers
Hij is wel te groot maar love oversized leren jacks. Dus of hij te groot is of precies goed zo is een beetje afhankelijk van hoe je wil dat hij valt? Als je hem als precies goed passend jack wil dragen is hij te groot, als je gaat voor de oversized 90s look dan is ie echt perfect vind ik!
Ja ik ben ook benieuwd! Wil graag een goedkope fiets zodat ik met mn kind kan fietsen in de zomer en deze ziet er echt leuk uit