Show je laatste aankopen #9

Dat bloemetjes pak!:heart_eyes:

3 likes

Thaaanks allen! Ga hem toch maar terug sturen en zoeken naar een iets beter passende. Als ik nog meer afval wordt ie helemaal groot en op deze foto zit er ook al een trui onder.

4 likes

Een stevige werktas die ik ook als rugzak kan dragen. Kan ik eindelijk mijn Primarktas van een tientje wegdoen.

32 likes

Oeh waarvan? :heart_eyes:

5 likes

Woow waar heb je deze gehaald? Heb je een linkje?

4 likes

google lens…

5 likes

Maar een nieuw paar sneakers nadat ‘nieuwe’ sneakers via vinted nu al 2x is misgegaan. In de sale van de nike site.

14 likes

Google Lens is heel fijn, maar nog fijner is als er gewoon meteen een linkje gedeeld wordt in het bericht. Kleine moeite. Ik gebruik bijvoorbeeld een browser waarmee ik niet meteen naar Google Lens kan.

37 likes

Deze zonnebril, vind het alleen jammer dat de glazen niet een tikkeltje donkerder zijn.

8 likes

Monki

12 likes

Kaartjes voor Babymetal :eyes:

19 likes

23 likes

Rok van urban outfitters

Jo malone blossoms trio

13 likes

Handdoeken set.

42 likes

Goede tip

En

11 likes

Bloempot Sissy boy

39 likes

Een ijsje voor aan de muur :icecream:

91 likes

AIRism katoenen oversized tshirt van Uniqlo

Zonnebril &otherstories

Ik word dit jaar 30, maar mijn huid heeft besloten dat we nu ineens flink acne gaan hebben

9 likes

Ongevraagd advies maar mijn huid werd echt veel beter van BHA van paula’s choice. Je kan mini’s bestellen om te proberen.

4 likes

Ja! Ik had extreme quaterlife acne en paula’s bha heeft zo’n ongelofelijk verschil gemaakt. Ik wil NOOIT meer zonder komen te zitten.

6 likes