Een elektrische fiets
Ankh ketting (staat voor leven en kracht etc)
En maar weer een puzzel. ( ben nu nog met de nachtwacht bezig)
Ah leuk dat hoopte ik stiekem al!
Als ik ze laat laseren dan wil ik ook nooit meer lenzen of een bril dragen. Laat dan maar zitten haha
Ahhh Pete Philly
Zo leuk!
ben al tijden op zoek naar rip off vrolijke birkenstocks en eindelijk in mijn maat gevonden bij de Zeeman
Geweldige tas!!
Zat te twijfelen tussen een nieuwe tas of deze ketting (verjaardagcadeau voor mezelf). Uiteindelijk tóch voor de ketting gekozen en geen spijt van
Wauw wat prachtig! Ik ging meteen kijken waar het van is maar de prijs is mij wat te gortig haha. Begrijp helemaal hoe blij je hiermee bent, enjoy .
Jaaa ik ook! (Of eigenlijk mijn vriend voor mij haha, ik dacht dat ik ze gewoon makkelijk ergens zou kunnen kopen, maar dat bleek dus niet het geval)
Deze jas, maar hij heeft een soort V hals, waardoor er sowieso een sjaal bij moet in de winter, en de rits is ruk. Dus waarschijnlijk gaat hij terug. Jammer want verder is het wel orecies wat ik zoek.
Heel dom misschien want ik ben geen kenner maar zijn deze lastig verkrijgbaar? Ik zie vooral die hoge best vaak te koop
Ja zijn heel lastig te krijgen. Worden wel vollop door resellers aangeboden maar dan betaal je zo’n 70-100 euro meer. Die hoge zijn wat makkelijker te krijgen!