Show je laatste aankopen #9

Nieuwe warme sloffen (gekregen van mijn vriend). Jaja het is bijna mei maar ik kan gewoon niet zonder pantoffels haha. Wel beetje jammer dat mijn Ugg pantoffels na drie jaar er al helemaal uitgeleefd uitzien. :expressionless:

12 likes

Ik heb altijd issues met broeken, het zit nooit als gegoten en 9 van de 10 keer zijn de pijpen te lang. Bij deze heb ik de maat flink gegokt, maar verbazingwekkend sluit ie goed aan! De broekspijpen zijn weliswaar te lang, maar ik heb hem gekocht om te dragen met hakken :grinning:

16 likes

Ik zit lekker in de spending modus

Eerste Gymshark bestelling!

10 likes

10 likes

Ik krijg dat bovenste pak (met de regenboogbliksemschichtjes) maar niet uit m’n hoofd! Waar is ie van? :slight_smile:

Tijdje terug al besteld, maar nu 38 euro goedkoper dus nog eens besteld :innocent:

Edit: en een Linda Meiden abonnement, maar puur voor deze oorbellen die al een tijdje op de wishlist stonden

14 likes

Mijn vriend heeft extreme zweetvoeten en na het raadplegen van de zoekfunctie kwam ik uit op twee producten die @kali ooit heeft aangeraden, dus ik hoop echt dat het ook iets voor mijn vriend doet :smiling_face_with_tear:

En dan gelijk maar lemony flutter voor mezelf

11 likes

Oeh dat heeft mijn vriend ook - dan ga ik deze producten ook even voor hem scoren als het goed bevalt!

4 likes

Maar dan zonder die riem:

Ik vind zelf dat ie mij iets mooier staat dan het model haha. Heel blij mee.

13 likes

@Itsireneforyou en anders heb je bij de drogist nog van die crème in een groene tube. Werkt ook enorm goed. Dus mocht dit niet werken… :joy:

4 likes

@Foucher reviews aub!! Want hier ben ík diegene met de stinkende zweetvoeten

4 likes

De set, ga ik overdag aandoen op een trouw

De top, wel met een jeans combineren en de kleur staat mij zoveel beter dan het model.

Bij het afrekenen was de rok uitverkocht, heb alleen het hemd kunnen bemachtigen maar zo alleen is het minder mooi. Wilde echt de rok er ook bij.

22 likes

10 likes

Van welk merk is dat?

1 like

Ben dan in de winkel in Gent geweest en er zou nog een op stock zijn, onvindbaar en Sint-Niklaas is me net dat tikkeltje te ver.

2 likes

Deze!

8 likes

Mega fijn hardloopshirt

14 likes

Hopen dat dit uiteindelijk mijn favoriet wordt, want ben het zat om elke keer weer nieuwe (en dure) SPF te kopen die dan toch weer niet bevalt.

image

14 likes

Hoor graag wat je vind! Dit was een tijdje mn fave maar heb laatst op vakantie in Australië een nieuwe tube gekocht en die leek opeens plakkeriger en ruikt niet zo lekker.

Vraag me af of de formule veranderd is of dat het in Australië anders is ofzo.

1 like

Oh ben heel benieuwd dan! Heb een tijd die van Biodermal gebruikt en heb nu de Cosrx, maar die vind ik gigantisch plakken. Dus hoop vooral dat deze snel intrekt en niet plakt. Ik laat het je weten als hij binnen is :smiley:

3 likes