Show je laatste aankopen #9

image

Wel van de afgelopen weken :stuck_out_tongue_closed_eyes:

14 likes

Ik woon maar paar minuten van Sint-Niklaas, als je wil ga ik kijken en stuur ik het op

2 likes

afbeelding

41 likes

Ik heb deze sinds kort en ben echt fan! Trekt snel in en geen plakkerig laagje. Er is sinds kort wel een nieuwe versie (een gel geloof ik) en die schijnt minder fijn te zijn

4 likes

Nike Furyosa, echt een aanrader, ze lopen als wolkjes

28 likes

Gymshark heeft wel hele goeie klantenservice! Weet zeker dat ze je helpen.

4 likes

Oh, wat stom.
Ik heb 4 sporttopjes en 4 leggings en ben wel tevreden.
Ik koop wel de iets duurdere leggings (70€) met korting.
Tot nu toe altijd tevreden.

8 likes

Leuk deze! Heb je ze al binnen? Hoe is de kwaliteit?

4 likes

Ik heb dit ook al een paar keer gehad. Vind dat echt niet kunnen voor de prijs die je ervoor betaald. Hoor het ook veel van vriendinnen enzo

5 likes

Heb hem binnen en twee uur geleden opgesmeerd! Hij plakt niet en droogt heel fijn op. Er komt wel een hele sterke alcohol geur vanaf, weet niet of je die geur bedoelde. Maar eerste indruk is in ieder geval positief.

3 likes

Zin in de zomer😁

28 likes

15 likes

19 likes

Leuke nieuwe kleurtjes!

6 likes

I’m a sucker for pastel

29 likes

7 likes

Ik doe dan iets verkeerd want heb allemaal strepen op m’n ramen :smiling_face_with_tear: hij ligt nu aan de oplader kon net 1 raam doen omdat ik hem niet volledig had opgeladen. Morgen maar weer proberen.

6 likes

Ik wil je niet teleurstellen maar dit is dus ook mijn ervaring met het ding, allemaal strepen. Mijn hele familie is zo enthousiast erover maar het is mij nog nooit gelukt om er streeploos de ramen mee te doen. Dus hoor graag of het jou wel lukt!

5 likes

Mij ook niet. Ik probeer het elke keer weer maar een gewone trekker met de hand werkt toch het beste bij mij.

6 likes

Nou :rage: ik laat het weten!

1 like