Ik mis ouderwetse beautyblogs die elke maand naar de kruidvat gingen om alles te reviewen.
Review graag! Doe je er foto’s bij als een beauty blogger?
Lego cabinet maar die is niet van mij maar van mijn vriend
Ninepine short legging. Toch maar mijn 25% code zelf gebruikt
En er komt nog een asana jogger mijn kant op (garantie) vorige mag ik ook houden.
Mijn zwarte wijde broek van only heb ik comfortabeler gemaakt (elastiek aangepast) dus ook een reden om niet de wide pants te bestellen bij Ninepine (ondertussen zijn die broeken €90,— )
Ik heb het nog eens gedaan en ik denk dat ik ook te hard drukte. Nu ziet het er al stukken beter uit. Zeker nog niet perfect maar altijd nog beter dan hoe mijn ramen er standaard uitzien aangezien ik ze ongeveer 1 keer per jaar schoonmaak. Hiermee gaat het een stuk handiger en sneller dus zal het nu wel vaker doen. Hopelijk verbeter ik mijn skills dan nog wat meer.
Wat is die goud-achtige top mooi! Waar komt die vandaan?
Costes
Ik rook deze bijna niet plz tell me of ik een slechte batch had!!!
Ja Costes idd! Staat er nu bij. Vanmiddag binnengekregen en in het echt is hij nog mooier
denk ik wel want heb m nog niet aan en alles ruikt er al naar
ze hebben ook parfum trouwens
En douchegel!
Moet t allemaal!!!
Eindelijk de perfecte nette zwarte broek gevonden die tot op mn schoenen valt en van een stevige stof is, zit echt heerlijk! Die andere zwarte is juist een lekkere dunne broek voor in de zomer van viscose.
En dan nog 2 fijne jurken, ik ben klaar voor de zomer