Het ligt ongetwijfeld aan mijn beroerde techniek.
Is dit iets nieuws, ken ze namelijk niet. Gewoon om mee te kleuren neem ik aan
Met die ramenstofzuiger werk ik ook nooit met dat spuitspul, dat werkt bij mij ook niet (zijn mijn ramen meestal ook te goor voor).
Wat ik doe is een sopje maken met HG ramenreiniger (kan ook met een ander sopje) en een microvezeldoek alles goed insoppen en poetsen en dan met dat zuigding er rustig overheen, dus niet drukken ofzo.
Niet in de zon doen. Ik heb altijd streeploze ramen. Niet altijd schone, want ookal heb ik die zuiger is huishouden mog steeds niet mijn hbooy.
Het zijn de slider balpennen maar dan pastel!
Deze pennen bestaan al heel lang. En schrijven heel lekker
Ik vind het ook echt een klote ding. Ik had het vandaag gedaan, met volle zon weliswaar, maar had het na 2 ramen maar opgegeven
Ik had dit eerst ook, maar het lukte me nu wel door het eerst echt goed nat te maken en daarna 1 keertje er overheen en niet hard duwen. Voorheen drukte ik denk ik te hard tegen het raam aan met dat apparaat.
Ohh… heb je dat schoonmaak spul van karcher gebruikt??
Dit is inderdaad precies de techniek voor mij. Dat karcher schoonmaak spul, goed nat houden, en dan die stofzuiger gebruiken…
Ik zie je post nu pas, is super lief maar heb het hemdje vandaag terug gebracht. Heb toch nog andere opties. En de trouw is zaterdag al.
Oh dit zijn mijn lievelingspennen. Schrijven zo fijn!
Oh komt deze voorbij op tiktok? Ik heb ‘m besteld omdat ik het een leuke kleur vind.
Moet waarschijnlijk wel terug want ik heb een raar lichaam voor jumpsuits.
Hij kwam voorbij in zo’n H&M haul, ik ben normaal ook niet zo van de jumpsuits dus hopelijk zit ‘ie een beetje…
Kijk haar stond hij heel leuk
Super tof!
Die ketting is gaaf