Show je laatste aankopen #9

Ja denk het wel, want toen ik hem voor het eerst had rook hij heeeeeel lekker en dat was met mn laatste tube niet het geval haha.

Jammer, maar idd nog steeds wel een hele fijne, bedankt voor de review!

2 likes

Ben helemaal geinfluenced en heb deze en in het beige gekocht! Ook leuk voor nu al met sneakers en een kort spijkerjasje. Thanks voor de tip!

7 likes

Links van haren
Andere 2 Scapino

30 likes

Deze want dik verdiend

97 likes

8 likes

Wat voor Lego is het?

2 likes

Twee korte broeken voor hardlopen want ik had het HEET vandaag.

7 likes

Zo’n lip/wangstick. Is wit maar kleurt mee. Ik vind 'm heel mooi. Nog even zien of het een beetje blijft zitten (op de wangen, lip verwacht ik weinig van). Kon er geen reviews van vinden.

8 likes

Waar kleurt het naar dan?

2 likes

Een rozetint, ik weet niet wat de schakeringen zijn op verschillende ondertonen etc

Edit: reageert op ph-waarde zegt Kruidvat en het wordt idd altijd een rozetint

1 like

Alleen al voor die print wil ik ‘m kopen. Supercute.

8 likes

Ik mis ouderwetse beautyblogs die elke maand naar de kruidvat gingen om alles te reviewen.:sweat_smile:

56 likes

Review graag! Doe je er foto’s bij als een beauty blogger?

4 likes

Via Vinted

22 likes

13 likes

Lego cabinet maar die is niet van mij maar van mijn vriend :yum:

1 like

Ninepine short legging. Toch maar mijn 25% code zelf gebruikt
En er komt nog een asana jogger mijn kant op (garantie) vorige mag ik ook houden.

Mijn zwarte wijde broek van only heb ik comfortabeler gemaakt (elastiek aangepast) dus ook een reden om niet de wide pants te bestellen bij Ninepine :laughing: (ondertussen zijn die broeken €90,— )

8 likes

Ik manifesteer zomerse temperaturen

Costes

37 likes

Ik heb het nog eens gedaan en ik denk dat ik ook te hard drukte. Nu ziet het er al stukken beter uit. Zeker nog niet perfect maar altijd nog beter dan hoe mijn ramen er standaard uitzien aangezien ik ze ongeveer 1 keer per jaar schoonmaak. Hiermee gaat het een stuk handiger en sneller dus zal het nu wel vaker doen. Hopelijk verbeter ik mijn skills dan nog wat meer.

1 like

Wat is die goud-achtige top mooi! Waar komt die vandaan?

1 like