Show je laatste aankopen #9

Heb je die c&a jurkjes al binnen en zo ja hoe vallen ze en hoe is het materiaal? Ik heb ze al een maand in mijn winkel mand maar twijfel telkens of het materiaal/fitting mooi is.

3 likes

Waar is dit van? Ik wil die lipgloss, alleen al vanwege de verpakking :grin:

1 like

Ja ik heb ze allebei al binnen! Ik vind het heel fijn materiaal allebei. Voelt niet synthetisch aan en tekenen ook allebei niet af. Als je close up foto s oid wilt mag je wel een DM sturen dan wil ik die wel maken.

3 likes

Shorts allebei van Omoda

13 likes

Broek

Cardigan

Van Lululemon. Ben in m’n athleisure fase

15 likes

21 likes

Deze via Maha Amsterdam, kreeg nog een 10tje korting ook! :wink:

image

13 likes

Oke kon me niet inhouden, ga ze niet allemaal houden maar even kijken welke beter/mooier zit!

11 likes

hahahah goeie buit!!

5 likes

3x dezelfde schoen maar dan toch net niet achter elkaar :d

25 likes

Waarvan sowieso 2 wel dezelfde schoen!

7 likes

Flower Knows! Is geen lipgloss, maar een lip cream. Ze hebben wel lipgloss in hun assortiment, maar wel van een andere collectie

1 like

Dankje! Ik ga even kijken :grin:

2 likes

Late to the party. Maar ik heb wel een stoomreiniger en een hekel aan glazenwassen. Wat voor opzetstuk/doek gebruik je hier dan voor?

3 likes

Wij hebben een Kärcher stoomreiniger maar weet zo niet welk model. Maar heb toen een raammondstuk erbij besteld!

1 like

Ik zag hem hier en vind hem super leuk!
H&M 20 eurie maar

57 likes

Nieuwe bikini want mijn oude bikini’s zijn allemaal te groot.

12 likes

Eindelijk een lila hoesje gevonden, goedkoop en eindelijk weer grip op mijn telefoon :sweat_smile: zonder hoesje is die echt te glad met dat glas

10 likes

18 likes

image

13 likes