Enkellaarsjes van Jonak. Nieuw zijn ze nergens nog te koop, maar ik heb ze tweedehands gevonden op Vinted. Moet ik mezelf wel even over zetten
Dit keer in travel size want de vorige (gekregen in 2019) is helemaal opgedroogd haha.
En een haarmasker
Loon is gestort lol
Blouse en shorts
Oh heeeeel mooi waarom ben ik altijd blut
#influenced dus beter werkt dit net zoals in de filmpjes op insta/tiktok
Hele set (behalve het nachtmasker), aangezien de kapper dit laatst gebruikte en mijn haar daarna echt stukken beter aanvoelde
En deze fancy krultang van Babyliss want mijn motoriek is blijkbaar te belabberd om met mijn steampod krullen te maken
Review van de foundation please!
Waar heb je ze gekocht?
Tijd voor wat nieuwe kleding voor mezelf na de zwangerschap.
POM Amsterdam
POM Amsterdam
Miljuschka voor wehkamp (vinted)
Liquorish (vinted)
True violet (vinted) voor een bruiloft
Gekocht via otrium! Nu met 20% extra korting in de app.
Zal ik doen. Hun vandaag voor 23:59 uur besteld, morgen in huis klopt alleszins al niet. Toen ik bestelde stond er nadrukkelijk dat het op voorraad was en dat het meteen verzonden zou worden, maar dat is dus niet het geval dus dat is wel een beetje jammer. Niet dat ik het per se de volgende dag moet hebben maar ik vind dat je dan zoiets ook niet dient te claimen
Via Maha, zijn nog een paar grotere maten over
Ik had een reminder via Adidas ingesteld en kon ze vorige week voor een normale prijs kopen. Misschien komen ze binnenkort weer op voorraad?
Thanks voor de onbewuste hulp @the.rebel.club, ik herinnerde me opeens jouw mooie muur en het staaltje staat mooi met het behang voor de babykamer
Jaaa goeie keuze