Show je laatste aankopen #9

24 likes

Enkellaarsjes van Jonak. Nieuw zijn ze nergens nog te koop, maar ik heb ze tweedehands gevonden op Vinted. Moet ik mezelf wel even over zetten :sweat_smile:

Dit keer in travel size want de vorige (gekregen in 2019) is helemaal opgedroogd haha.

En een haarmasker

Loon is gestort lol

12 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

48 likes

Allebei via zalando lounge. De tweede is voor een bruiloft.

31 likes

25 likes

Blouse en shorts

31 likes

Impuls aankoop weet nog niet of ik ze ga houden

9 likes

Oh heeeeel mooi waarom ben ik altijd blut

2 likes

#influenced dus beter werkt dit net zoals in de filmpjes op insta/tiktok

Hele set (behalve het nachtmasker), aangezien de kapper dit laatst gebruikte en mijn haar daarna echt stukken beter aanvoelde

En deze fancy krultang van Babyliss want mijn motoriek is blijkbaar te belabberd om met mijn steampod krullen te maken

10 likes

Review van de foundation please!

10 likes

Waar heb je ze gekocht?

3 likes

Tijd voor wat nieuwe kleding voor mezelf na de zwangerschap.

POM Amsterdam

POM Amsterdam

Miljuschka voor wehkamp (vinted)

Liquorish (vinted)

True violet (vinted) voor een bruiloft

35 likes

Gekocht via otrium! Nu met 20% extra korting in de app.

2 likes

Zal ik doen. Hun vandaag voor 23:59 uur besteld, morgen in huis klopt alleszins al niet. Toen ik bestelde stond er nadrukkelijk dat het op voorraad was en dat het meteen verzonden zou worden, maar dat is dus niet het geval dus dat is wel een beetje jammer. Niet dat ik het per se de volgende dag moet hebben maar ik vind dat je dan zoiets ook niet dient te claimen

1 like

Via Maha, zijn nog een paar grotere maten over

4 likes

Ik had een reminder via Adidas ingesteld en kon ze vorige week voor een normale prijs kopen. Misschien komen ze binnenkort weer op voorraad?

4 likes

Jurk van Hema

Schoenen van Van Haren

24 likes

Thanks voor de onbewuste hulp @the.rebel.club, ik herinnerde me opeens jouw mooie muur en het staaltje staat mooi met het behang voor de babykamer :sunglasses:

Samenvatting

49 likes

Jaaa goeie keuze :heart_eyes:

7 likes

Twinsssss

6 likes