Show je laatste aankopen #9

3x dezelfde schoen maar dan toch net niet achter elkaar :d

25 likes

Waarvan sowieso 2 wel dezelfde schoen!

7 likes

Flower Knows! Is geen lipgloss, maar een lip cream. Ze hebben wel lipgloss in hun assortiment, maar wel van een andere collectie

1 like

Dankje! Ik ga even kijken :grin:

2 likes

Late to the party. Maar ik heb wel een stoomreiniger en een hekel aan glazenwassen. Wat voor opzetstuk/doek gebruik je hier dan voor?

3 likes

Wij hebben een Kärcher stoomreiniger maar weet zo niet welk model. Maar heb toen een raammondstuk erbij besteld!

1 like

Ik zag hem hier en vind hem super leuk!
H&M 20 eurie maar

57 likes

Nieuwe bikini want mijn oude bikini’s zijn allemaal te groot.

12 likes

Eindelijk een lila hoesje gevonden, goedkoop en eindelijk weer grip op mijn telefoon :sweat_smile: zonder hoesje is die echt te glad met dat glas

10 likes

18 likes

image

13 likes

24 likes

Enkellaarsjes van Jonak. Nieuw zijn ze nergens nog te koop, maar ik heb ze tweedehands gevonden op Vinted. Moet ik mezelf wel even over zetten :sweat_smile:

Dit keer in travel size want de vorige (gekregen in 2019) is helemaal opgedroogd haha.

En een haarmasker

Loon is gestort lol

12 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

48 likes

Allebei via zalando lounge. De tweede is voor een bruiloft.

31 likes

25 likes

Blouse en shorts

31 likes

Impuls aankoop weet nog niet of ik ze ga houden

9 likes

Oh heeeeel mooi waarom ben ik altijd blut

2 likes

#influenced dus beter werkt dit net zoals in de filmpjes op insta/tiktok

Hele set (behalve het nachtmasker), aangezien de kapper dit laatst gebruikte en mijn haar daarna echt stukken beter aanvoelde

En deze fancy krultang van Babyliss want mijn motoriek is blijkbaar te belabberd om met mijn steampod krullen te maken

10 likes