Review van de foundation please!
Waar heb je ze gekocht?
Tijd voor wat nieuwe kleding voor mezelf na de zwangerschap.
POM Amsterdam
POM Amsterdam
Miljuschka voor wehkamp (vinted)
Liquorish (vinted)
True violet (vinted) voor een bruiloft
Gekocht via otrium! Nu met 20% extra korting in de app.
Zal ik doen. Hun vandaag voor 23:59 uur besteld, morgen in huis klopt alleszins al niet. Toen ik bestelde stond er nadrukkelijk dat het op voorraad was en dat het meteen verzonden zou worden, maar dat is dus niet het geval dus dat is wel een beetje jammer. Niet dat ik het per se de volgende dag moet hebben maar ik vind dat je dan zoiets ook niet dient te claimen
Via Maha, zijn nog een paar grotere maten over
Ik had een reminder via Adidas ingesteld en kon ze vorige week voor een normale prijs kopen. Misschien komen ze binnenkort weer op voorraad?
Thanks voor de onbewuste hulp @the.rebel.club, ik herinnerde me opeens jouw mooie muur en het staaltje staat mooi met het behang voor de babykamer
Jaaa goeie keuze
Hele leuke combi! Heb die kleur ook op de muur, nog steeds blij mee.
Trigger warning voetenfoto
Ik heb mn archies binnen. Ik heb normaal maat 38 en een brede poot en dit is 38.5 en ze zitten lekker. Het is alleen wel echt een zweterige rubber slipper dus daar moet ik nog even aan wennen. Maar ik ga ze wel houden
Hee leuk een van de nieuwe kleuren! Ik ben volgens mij de Archies ambassador van dit forum haha. Ben ook altijd nog blij met mijne.
Ja ik had jouw post idd als eerste gezien! Vind ze alleen nog niet super lekker lopen maar dat is een kwestie van wennen en inlopen denk ik
Spoiler?
Heel erg leuk behang!
Dinnertrain!
Nou ja ik heb het nu betaald, maar krijg het uiteindelijke totaalbedrag terug van mijn baas. Jubileum cadeautje. Diner naar keuze.
Nou in de trein dus graag!!
Mag je dan ook De Librije kiezen?
Ziet er tof uit, geniet ervan!