Show je laatste aankopen #9

Review van de foundation please!

10 likes

Waar heb je ze gekocht?

3 likes

Tijd voor wat nieuwe kleding voor mezelf na de zwangerschap.

POM Amsterdam

POM Amsterdam

Miljuschka voor wehkamp (vinted)

Liquorish (vinted)

True violet (vinted) voor een bruiloft

35 likes

Gekocht via otrium! Nu met 20% extra korting in de app.

2 likes

Zal ik doen. Hun vandaag voor 23:59 uur besteld, morgen in huis klopt alleszins al niet. Toen ik bestelde stond er nadrukkelijk dat het op voorraad was en dat het meteen verzonden zou worden, maar dat is dus niet het geval dus dat is wel een beetje jammer. Niet dat ik het per se de volgende dag moet hebben maar ik vind dat je dan zoiets ook niet dient te claimen

1 like

Via Maha, zijn nog een paar grotere maten over

4 likes

Ik had een reminder via Adidas ingesteld en kon ze vorige week voor een normale prijs kopen. Misschien komen ze binnenkort weer op voorraad?

4 likes

Jurk van Hema

Schoenen van Van Haren

24 likes

Thanks voor de onbewuste hulp @the.rebel.club, ik herinnerde me opeens jouw mooie muur en het staaltje staat mooi met het behang voor de babykamer :sunglasses:

Samenvatting

49 likes

Jaaa goeie keuze :heart_eyes:

7 likes

Twinsssss

6 likes

Hele leuke combi! Heb die kleur ook op de muur, nog steeds blij mee.

5 likes

Trigger warning voetenfoto

Ik heb mn archies binnen. Ik heb normaal maat 38 en een brede poot en dit is 38.5 en ze zitten lekker. Het is alleen wel echt een zweterige rubber slipper dus daar moet ik nog even aan wennen. Maar ik ga ze wel houden

7 likes

Hee leuk een van de nieuwe kleuren! Ik ben volgens mij de Archies ambassador van dit forum haha. Ben ook altijd nog blij met mijne.

2 likes

Ja ik had jouw post idd als eerste gezien! Vind ze alleen nog niet super lekker lopen maar dat is een kwestie van wennen en inlopen denk ik

1 like

Spoiler?

22 likes

Heel erg leuk behang!

2 likes

Dinnertrain!
IMG_7295
Nou ja ik heb het nu betaald, maar krijg het uiteindelijke totaalbedrag terug van mijn baas. Jubileum cadeautje. Diner naar keuze.
Nou in de trein dus graag!!

33 likes

Mag je dan ook De Librije kiezen?

1 like

Ziet er tof uit, geniet ervan!

6 likes