Show je laatste aankopen #9

Ik hou zo van jouw stijl.

4 likes

Linkje? Dit is hoe ik er bij moet lopen komende zomer.

6 likes

https://www.zara.com/nl/nl/linnen-palazzobroek-p04786090.html?v1=226174516
https://www.zara.com/nl/nl/linnen-blouse-met-borstzak-p04786049.html?v1=262531921

5 likes

Een eikellamp. :smiling_face_with_three_hearts:

43 likes

Nu nog een tietenlamp en je hebt de hele collectie

8 likes

Ja, Ik wil eigenlijk ook nog wel een paar ballen hebben.

5 likes

Die sneakers zijn zoooo nice. Ik wil ze ook!!

7 likes

De mijne is van marktplaats.

Maar ik heb ze ook op deze site gezien, wel nieuw denk ik.

5 likes

Ja! Ben er onwijs blij mee. Kwaliteit blijft ook erg mooi en er past meer dan genoeg in.

3 likes

Zijn vaak van opaline glas dus misschien kan dat helpen bij het zoeken!

3 likes

Ah zo vet!!! Waar heb je deze gekocht?

7 likes

Ik had écht nieuwe sneakers nodig, maar niet heus. Hopelijk zitten ze lekker en passen ze want anders ga ik best teleurgesteld zijn.

44 likes

Dit bestelde ik gisteren al :grimacing: heb net wel parkeerplaats geboekt op vliegveld weeze voor juli :upside_down_face: en m’n telefoonabo verlengd. Ik vrees voor m’n bankrekening aangezien ik vrij zeker weet dat ik de komende 2 weken sowieso kut ga slapen. Goddank voor afterpay en klarna :rofl:

5 likes

Zo vet! Ik ga er 2 uitkiezen. Nu al zin om ze naar mn werk (middelbare school) te dragen en mijn leerlingen de muziek te laten opzoeken. 90’s dancehall :heart:

4 likes

11 likes

Nieuwe witte sneakers om mijn afgetrapte, grauwe Veja’s te vervangen. Nu maar wachten tot het eens een dag niet regent want ik heb ze nog niet buitenshuis durven aandoen

18 likes

Jaa! Pre-sale

4 likes

Leuk! Ik heb deze vorige week gekocht met wat helderder groen. Zitten erg fijn :blush:

2 likes

Nou die laatste past dus niet. Gelukkig ook alweer verkocht. Poging 2 voor een jurk voor een bruiloft. Opnieuw via vinted.

H&M x Johanna Ortiz

37 likes

Na heel lang aandringen is het gelukt m’n vriend overstag te krijgen voor het aanschaffen van deze roze nijlpaard lamp. Helemaal in m’n nopjes. Ik heb er een kopspiegellamp met goud bij gekozen.

Met dank aan vrienden van ons die ik de lamp een keer terloops liet zien en die een dag later appten dat ze hem besteld hadden :joy::heart_eyes:

82 likes