Show je laatste aankopen #9

Wat een toffe lamp :smiley:

4 likes

Nieuw huis, dus ook nieuwe lampen. Bovenste van Casa, onderste via de Blokker.

20 likes

Emsa/West Germany gieter

26 likes

Veel te duur maar campinglife he

14 likes

Ik ben benieuwd of dit van New Look Petite-lijn iets zal zijn.

20 likes

Vanavond nog gaan halen :raised_hands:t3:

36 likes

Ik ben mn favo glossier foundatie kwijt en die is inmiddels eigenlijk ook wel over datum. En deze schijnt dicht in de buurt te komen en zelfs nog iets dekkender. Ben benieuwd. En aangezien je bij een bepaald bedrag gratis shit kreeg heb ik mn mandje maar volgepleurt met producten die ik al een tijdje wou maar steeds maar niet kocht.

12 likes

Die peeling is chill!

5 likes

Oeh echt?! Ik zag hem en hij deed mij denken aan die van paula’s choice, wil die al een tijdje maar vind die bedt prijzig dus hopelijk is dit een goed alternatief.

2 likes

Hoe ben je tot de keuze voor dit matje gekomen?

1 like

met deze nagellak komen alle Barbie dromen uit van kleine Koekelaar

deze jurk gekocht bij Accessorize winkel in een vliegveld in Groot-Brittannië, kon het niet passen daar, maar hij staat praaaachtig!

25 likes

Mooie jurk! Echt zo jammer dat er geen Accessorize winkels meer zijn in Nederland. Ik kocht er vorige zomer nog leuke sieraden en een tas.

8 likes

Ze bezorgen misschien naar Nederland, ik zag wel euro prijzen toen ik deze foto zocht :pleading_face:, echt een van mijn favo winkels

3 likes

Een vriendin van mij die regelmatig kampeert is hier heel tevreden over! Ligt blijkbaar erg comfortabel

3 likes

Jaa ook die van mij! Ohh echt dan ga ik eens kijken. Dankjewel voor de tip!

4 likes

28 likes

Eindelijk fatsoenlijke sandalen gevonden, lopen als wolkjes :cloud:

13 likes

Love volwassen zijn en dit soort onzin kopen. Word hier echt excited van. De prikkertjes komen uit z’n kont hahah

66 likes

Ja, daar moet je wel rekening mee houden

3 likes

Waae is dit van? Ik wil dit😂

1 like