Wat een toffe lamp
Ik ben mn favo glossier foundatie kwijt en die is inmiddels eigenlijk ook wel over datum. En deze schijnt dicht in de buurt te komen en zelfs nog iets dekkender. Ben benieuwd. En aangezien je bij een bepaald bedrag gratis shit kreeg heb ik mn mandje maar volgepleurt met producten die ik al een tijdje wou maar steeds maar niet kocht.
Die peeling is chill!
Oeh echt?! Ik zag hem en hij deed mij denken aan die van paula’s choice, wil die al een tijdje maar vind die bedt prijzig dus hopelijk is dit een goed alternatief.
Hoe ben je tot de keuze voor dit matje gekomen?
met deze nagellak komen alle Barbie dromen uit van kleine Koekelaar
deze jurk gekocht bij Accessorize winkel in een vliegveld in Groot-Brittannië, kon het niet passen daar, maar hij staat praaaachtig!
Mooie jurk! Echt zo jammer dat er geen Accessorize winkels meer zijn in Nederland. Ik kocht er vorige zomer nog leuke sieraden en een tas.
Ze bezorgen misschien naar Nederland, ik zag wel euro prijzen toen ik deze foto zocht , echt een van mijn favo winkels
Een vriendin van mij die regelmatig kampeert is hier heel tevreden over! Ligt blijkbaar erg comfortabel
Jaa ook die van mij! Ohh echt dan ga ik eens kijken. Dankjewel voor de tip!
Love volwassen zijn en dit soort onzin kopen. Word hier echt excited van. De prikkertjes komen uit z’n kont hahah
Ja, daar moet je wel rekening mee houden
Waae is dit van? Ik wil dit😂