Show je laatste aankopen #9

Bij Ziengs! Van het merk Woden

6 likes

Deze vind ik wel mooi! Zijn ze hun geld een beetje waard?

4 likes

Ja vind ze wel mooi afgewerkt! Weet nog niet hoe ze blijven, want heb ze natuurlijk nog maar kort

5 likes

@kali Ik ben aangenaam verrast m.b.t. de kwaliteit van de kledingstukken maar de fit is shit. :cry:

Maar er is wel een wonder geschied dat ik die jumpsuit gewoon pas van New Look. :smiley:

1 like

Poging tot kleding die niet of nauwelijks sythetisch is :stuck_out_tongue:.

Alles sale van Levi’s

12 likes

Nou deze vond ik in het echt een partij lelijk?! Dus gaan retour en ga ik wel weer even op zoek naar een leuk paar karhu’s :upside_down_face:

2 likes

H&M

Dit kreng was echt veel te duur maar ik kon het niet laten

Ook veel te duur, maar het werd echt tijd :sweat_smile:

Bershka

15 likes

Met dank aan @FredPaillet voor de tip.

22 likes

Xiaomi redmi 3 oordopjes. Waren 20€ en lijkt me prima voor als ik mijn haar doe. Geluid is prima te doen maar als je Bose gewend bent dan heb je zoiets van meh. Het is wat hol ofzo. Maar goed, prima om wat vlogs/audioboeken te luisteren tijdens haar stylen.

18 likes

21 likes

Redmi Buds 4. Heel blij mee, zitten goed, niet super duur en de noise cancelling is prima. Niet zo goed als mijn Bose hoofdtelefoon, maar voor onderweg is dit wel een stuk handzamer zo.

10 likes

Levi’s

14 likes

Voor een bruiloft een nieuw tasje!

24 likes

Wat een toffe kleur ook!

3 likes

Vibinnn’:notes:

12 likes

14 likes

Ik ben de laatste tijd alleeeeen maar aan het shoppen! Pffff

Jurk Mango

Top Vila

Clogs Nelson

Jurk Free People

Adidas Gazelle Bold

Jasje Stieglitz / AnnaNina

Riem Sezane

28 likes

Echt een topding voor sporten: zichtbaar, zakken op de rug en wat een prijs! Gebruik ‘m nu de hele tijd.

7 likes

Prachtig! Dat driehoekje tussen de borsten is heel cool! En de kleur is zo mooi, Ook vet zo in combinatie met de zilveren sieraden!

De laatste tijd valt het me op dat zilver ook weer steeds meer gebruikt wordt, had het idee dat de laatste jaren vooral goud een trend was.

2 likes

Wel heel leuk allemaal!

6 likes