Show je laatste aankopen #9

ze hebben hem ook in het bruin in de sale haha

7 likes

Huh maar het is een zout en peperstel niet voor prikkertjes? :see_no_evil:

3 likes

Er staat toch echt tooth pick holder voor, denk dat ze bedoelen dat je het eruit moet schudden zoals een zout en peper stel

5 likes

Er staat and, dus misschien zijn zijn voorpootjes wel gevuld met zout en achter peper ofzo?

1 like

Je mag zelf weten wat je erin doet

24 likes

Jaa geen idee het werkt voor prikkers iig haha

3 likes

42 likes

Hema

21 likes

Neee is het pak niet leuk? Waarom? 🥹

6 likes

@Kali balen, ik ga de combinatie morgen passen maar vrees dat het dan ook niks voor mij is als de top niet boxy af is. Dan wel direct weer afgeleerd om iets bij de Zara te kopen want het valt altijd tegen :stuck_out_tongue:

7 likes

Ik had zin om mezelf eens iets cadeau te doen na een rotweek en die verdomde moederdag morgen waar ik toch altijd wel een beetje tegenop zie elk jaar na het verlies van mijn moeder.

31 likes

Prachtig! Waar gekocht?

2 likes

Bij Ziengs! Van het merk Woden

6 likes

Deze vind ik wel mooi! Zijn ze hun geld een beetje waard?

4 likes

Ja vind ze wel mooi afgewerkt! Weet nog niet hoe ze blijven, want heb ze natuurlijk nog maar kort

5 likes

@kali Ik ben aangenaam verrast m.b.t. de kwaliteit van de kledingstukken maar de fit is shit. :cry:

Maar er is wel een wonder geschied dat ik die jumpsuit gewoon pas van New Look. :smiley:

1 like

Poging tot kleding die niet of nauwelijks sythetisch is :stuck_out_tongue:.

Alles sale van Levi’s

12 likes

Nou deze vond ik in het echt een partij lelijk?! Dus gaan retour en ga ik wel weer even op zoek naar een leuk paar karhu’s :upside_down_face:

2 likes

H&M

Dit kreng was echt veel te duur maar ik kon het niet laten

Ook veel te duur, maar het werd echt tijd :sweat_smile:

Bershka

15 likes

Met dank aan @FredPaillet voor de tip.

22 likes