Show je laatste aankopen #9

Xiaomi redmi 3 oordopjes. Waren 20€ en lijkt me prima voor als ik mijn haar doe. Geluid is prima te doen maar als je Bose gewend bent dan heb je zoiets van meh. Het is wat hol ofzo. Maar goed, prima om wat vlogs/audioboeken te luisteren tijdens haar stylen.

18 likes

21 likes

Redmi Buds 4. Heel blij mee, zitten goed, niet super duur en de noise cancelling is prima. Niet zo goed als mijn Bose hoofdtelefoon, maar voor onderweg is dit wel een stuk handzamer zo.

10 likes

Levi’s

14 likes

Voor een bruiloft een nieuw tasje!

24 likes

Wat een toffe kleur ook!

3 likes

Vibinnn’:notes:

12 likes

14 likes

Ik ben de laatste tijd alleeeeen maar aan het shoppen! Pffff

Jurk Mango

Top Vila

Clogs Nelson

Jurk Free People

Adidas Gazelle Bold

Jasje Stieglitz / AnnaNina

Riem Sezane

28 likes

Echt een topding voor sporten: zichtbaar, zakken op de rug en wat een prijs! Gebruik ‘m nu de hele tijd.

7 likes

Prachtig! Dat driehoekje tussen de borsten is heel cool! En de kleur is zo mooi, Ook vet zo in combinatie met de zilveren sieraden!

De laatste tijd valt het me op dat zilver ook weer steeds meer gebruikt wordt, had het idee dat de laatste jaren vooral goud een trend was.

2 likes

Wel heel leuk allemaal!

6 likes

Waar is deze van?

1 like

565x332_85_20150116150504_1
Een nieuwe tent + binnentent en tarp.

60 likes

ijs machine gekocht :partying_face:

50 likes

Jurk Yas

Top en riem Sezane

33 likes

Serviesset bij Cookinglife

Koffiezetapparaat Jura J8

En dankzij de foto van @Soy.peor naar de lidl gegaan vandaag:

40 likes

Eindelijk.

En voor minder dan de helft van het geld (anders had ik het ook niet gedaan :smiling_face_with_tear:)

28 likes

Ik ken zo veel mensen met deze jas haha en niemand (incl ik) heeft de volle prijs betaald :smiling_face_with_tear:

4 likes

Snap ik helemaal, en toch blijft het veel geld. :joy:

4 likes