En? Wat vind je van de macarons?
Heb ze nog niet geproefd haha! Ze komen uit het vriesvak dus heb ze thuis ook meteen in de vriezer gegooid. Ben van plan ze maandag te gaan eten
Haha ik ook, ik heb wel de kortere variant. Maar wil ook nog wel een keer deze lange
Ucon Acrobatics Kito. Bij mijn nieuwe baan hebben we 15,6" laptops, en die past niet in mijn trouwe Fjällräven Maar vond dit wel een mooi minimalistisch alternatief (en de helft goedkoper dan een Fjällräven waar de laptop wel in zou passen), hopelijk is hij in het echt net zo mooi
Influenced door ff, want ik wist serieus niet dat dit bestond.
Iets van anderhalve maand geleden ofzo zag ik het voorbij komen in dit topic, en wilde ik het ook, want mijn keukenla puilt echt uit.
Gisteravond binnen gekregen, helaas nog geen tijd gehad om uit te pakken (want ik wil eerst de la opruimen en dus alle pannen weg geven haha).
Maar nu al helemaal blij mee dus thanks voor wie er over postte (want dat weet ik niet meer)
Nieuwe switch oled! Mijn was uit 2017 en de battery was kut, deze heeft ook veeeel mooier scherm.
Tweedehands via MP
Ooh deze is mooi! Iemand die weet hoe hij valt qua maat?
Ik werd gister echt overspoeld met complimentjes over deze jas haha.
In een maat kleiner valt ie nog steeds oversized bij mij
Ik heb ‘m in maat XS en S gepast, heb uiteindelijk de S gehouden omdat die mouwen langer waren (ik ben 1.85).
Wat is jou normale maat, ook een S?
Ik heb een M en heb een M en een L besteld. Maar het is nu een beetje lastig passen omdat ik zwanger ben en wil hem ook graag daarna nog dragen.
Jaaa de oled is echt de upgrade waard!
Ik heb van shirtjes en truien altijd S of M i.v.m. schouders vooral.
Ik heb de jasjes ook even op elkaar gelegd en in de taille scheelde het heel weinig. Echt de start van de mouwen/oksels en de lengte van de mouwen daar zat verschil in. Zowel bij de S als de XS veel ruimte bij mn buik. Ik heb zelfs nog gedacht, mocht ik ooit zwanger worden dan kan ik deze jas gewoon aan haha.
Ahh oke! Dan weet ik waar ik op moet letten. Thank you!
Is dat een fijne sauna? Wil wel eens een keer iets anders