Show je laatste aankopen #9

afbeelding

15 likes

Gezien ik zelf een hoofdpersoon ben in dit boek, moet ik deze ook hebben natuurlijk :nerd_face:

4 likes

Van een babywinkel (Van Asten Babysuperstore), maar gewoon voor mijn eigen slaapkamer.

63 likes

24 likes

Voor als ik wil figureren in een Backstreet Boys clip van net voor het millennium.

18 likes

En weer een ronde skincare aanvullen (en mascara + heel veel samples) bij Little Wonderland:

En nog een paar dingen bij The Ordinary:

14 likes

Voor een bruiloft in Italie deze zomer van Little mistress

Nordic ware geometrische pancake pan

Skechers
550x277

Spyra waterpistolen

Milani Luminoso

40 likes

Oooo mooie jurk :heart_eyes:

Waar heb je die pan vandaan? Lijkt me wel handig en leuk

3 likes

Broek en blouse van mango

13 likes

Looove de broek, zo jammer dat de bijpassende top kort is :sob:

6 likes

Ja en open aan de voorkant!!! :roll_eyes:

1 like

Incl vloerkleed :sunny:

17 likes

Ik snap echt niet dat ze de kans hebben laten liggen dat de strepen niet mooi rond liggen. Oogt echt goedkoop

11 likes

Wil je laten weten of ie je bevalt?

2 likes

Is dit een zonnebrandcrème ja? Ik dacht alleen een product om olie tegen te gaan (met spf erin weliswaar). Hoezo/waar kreeg je zo veel korting trouwens? :grin:

8 likes

Ondanks die sticker staat er heel groot 50+ op :sweat_smile:

4 likes

Is dat Biab op je nagel? Zo ja, welke kleur en merk? Kei mooie vorm ook pff jaloersss

6 likes

Ik kon me niet inhouden en heb de koelversie gekocht. Mega lekker! Hopelijk de diepvries variant ook :ok_hand:t3:

2 likes

Paste ‘m vanmiddag spontaan en besloot dat ie meeging! Rib uit m’n lijf, maar ik zag mezelf al shinen (in de regen) in de bergen en ik hou van Patagonia dus was ok te verantwoorden…

27 likes

8 likes