Ik heb een koelhanddoekje gekocht en dat is toch apart joh!
Ik heb maar een kleintje die je net om je hoofd kan binden maar het koelt echt!
Ik kan er zelfs warm water op doen, uitknijpen, even stretchen en je hebt een koude lap!
Raarrrrr maar koel!
Mango via About you
Numph via About you
Curve love bikini’s en bralette van Abercrombie
(Dit printje maar met een ander model bikini topje)
AirPods Pro
In juni deze Nikes hier voorbij zien komen en ik was op slag verliefd, maar uiteindelijk niet gekocht (en spijt). Heb ze nu alsnog via StockX gekocht.
Omg waar koop ik dit?
Ah dit doet me zo denken aan vroeger. Net zoals van die kunstwerken met touw die je om een streng haar kon laten maken, op een braderie in de jaren 90.
Misschien kun je dit ook wel uitbaten op marktjes als bijverdienste
Hahaha jaa die dingen zag ik er ook tussen staan toen ik dit zocht.
Ik heb het in een sportwinkel gekocht (jumbo golf & hockey) maar online zie ik er ook veel als je zoekt
Ik heb er 1 van de Action, bij de sportartikelen! Wel al een hele tijd geleden gekocht.
Ik zag dit laatst in Alicante, was echt populair nog!
Deze had ik ook besteld maar werd nooit gezorgd. Echt sad
Ik kon deze niet vinden bij een aantal actions hier in de buurt meh.
Maar uit delen was nog nidt eens in me opgekomen zo leuk!
Ik zie mezelf al helemaal gaan dronkie op de meiden wc met mn nieuwe bffs.
@Banananana ahhw zo sad. Nah dan hoop ik dat ik jou ooit tegen kom met uitgaan. Dan krijg jij van mij de mooiste glitters.
Ik slaap vaak met oordopjes en heb nu vaak schuim oordopjes die goed zitten. (Was ook lange zoektocht)
Ik heb snel pijn aan mijn oren en ook otoplastieken doen uiteindelijk pijn aan mijn oren😟
Loop vind ik ook helemaal niks. En zocht toch nog iets voor geluiddemping overdag.
Maar deze:
Zitten goed! En blijven zitten,
Ook minder last van eten en praten (bij Loop zo mega irritant) ze zijn ovaal en zachter nog dan andere doppen van Alpine.
En bij slapen had ik in de ochtend ook geen pijn in mijn oren.
Wellicht tip.
Ik heb maat S
Gezien het ‘New’ denk ik dat dit een verbeterde versie van hun andere slaapoordopjes waren, en daar was ik al heel tevreden over. Het is dat ik ze nu niet meer nodig heb, anders zou ik ze direct bestellen
Ik heb nu sinds 2 maanden 1 paar Archie slippers en vind ze echt geweldig. Dus even 2 paar erbij besteld
https://www.zalando.nl/evenandodd-wide-fit-korte-laarzen-black-evc11n019-q11.html
Ook ik heb nieuwe schoenen gehaald.
Eerste paar hakken. Steunzolen passen er in, en ik heb niet het idee dat ik super hoog loop. prima op te lopen door die hogere onderkant aan de voorkant!
Via Hope Scope gezien ?