Ze zijn net bezorgd en zooooo geweldig. Echt helemaal verliefd op die roze kleur. @QueenOfEngland nogmaals bedankt dat je hierover postte!
Nee tiktok tijdje terug. Wou hem al even en iemand zei dat ze bij de action waren maar ik keek verkeerd. Nu zag ik t weer op tiktok dus ik heb hem via ali besteld haha
Heb je een aanfoto?
Ik post hier liever geen foto’s van mezelf sorry! Ik heb wel een foto gemaakt van hoe de kleur in het echt is:
Nu ben ik nog meer excited voor die van mij, heb ze bij mijn ouders laten bezorgen en ga daar morgen pas heen.
Hoe zitten ze?
Wat nice!! Kan je meteen meedoen aan de Barbiecore trend
Ah wel iets om naar uit te kijken! Ze zitten goed. Niet heel strak of stroef ofzo bij je voet, gewoon normaal. Je merkt als je loopt niet dat het lakleer is zeg maar.
Willen de dames die de prada schoenen hebben besteld aub outfit fotos maken haha. Ze zijn echt zo gaaf!
Via vinted
En de anti schuur creme van decatlon.
Nieuwe inboedel gekocht bij een outlet, 250 euro voor het bankje en de geelgroene fauteuil. Ga nog op zoek naar soortgelijke, maar beter passende bijzet- en salontafels
Ja klopt, beetje nattigere oren. Maar “swa”
Vlaming hier, maar is “swa” soit?
Ik hoor Vlamingen dit trouwens altijd als swat uitspreken met de T, waarom is dat?! Is toch een Frans woord, Fransen spreken amper letters uit
H&M, hoezo niet praktisch?
Maar soit spreek je ook uit al swat. Swa is de Vlaamse François
Volgens mij gewoon hetzelfde inderdaad.
Haha I feel you helemaal
Ik dacht ook dat het van het werkwoord was (en subjonctif dan) en zonder T (behalve voor een klinker dan)
Gelukkig gebruik ik ‘maar soit’ nooit