Show je laatste aankopen #9

Ze zijn net bezorgd en zooooo geweldig. Echt helemaal verliefd op die roze kleur. @QueenOfEngland nogmaals bedankt dat je hierover postte!

8 likes

Nee tiktok tijdje terug. Wou hem al even en iemand zei dat ze bij de action waren maar ik keek verkeerd. Nu zag ik t weer op tiktok dus ik heb hem via ali besteld haha

4 likes

Heb je een aanfoto? :yum:

5 likes

Ik post hier liever geen foto’s van mezelf :sweat_smile: sorry! Ik heb wel een foto gemaakt van hoe de kleur in het echt is:

74 likes

Nu ben ik nog meer excited voor die van mij, heb ze bij mijn ouders laten bezorgen en ga daar morgen pas heen.

Hoe zitten ze?

1 like

Wat nice!! Kan je meteen meedoen aan de Barbiecore trend

4 likes

Deze kasjmier trui, ben benieuwd

32 likes

Ah wel iets om naar uit te kijken! Ze zitten goed. Niet heel strak of stroef ofzo bij je voet, gewoon normaal. Je merkt als je loopt niet dat het lakleer is zeg maar.

6 likes

Willen de dames die de prada schoenen hebben besteld aub outfit fotos maken haha. Ze zijn echt zo gaaf!

Via vinted

En de anti schuur creme van decatlon.

72 likes

Alles hierboven Zalando.

Holland & Barrett
afbeelding
Amazon

9 likes

Nieuwe inboedel gekocht bij een outlet, 250 euro voor het bankje en de geelgroene fauteuil. Ga nog op zoek naar soortgelijke, maar beter passende bijzet- en salontafels :sunglasses:

49 likes

Ja klopt, beetje nattigere oren. Maar “swa”

2 likes

Vlaming hier, maar is “swa” soit?

11 likes

Ik hoor Vlamingen dit trouwens altijd als swat uitspreken met de T, waarom is dat?! Is toch een Frans woord, Fransen spreken amper letters uit

5 likes

10 likes

H&M, hoezo niet praktisch?

4 likes

Maar soit spreek je ook uit al swat. Swa is de Vlaamse François :joy:

11 likes

Volgens mij gewoon hetzelfde inderdaad.

1 like

Haha I feel you helemaal

5 likes

Ik dacht ook dat het van het werkwoord was (en subjonctif dan) en zonder T (behalve voor een klinker dan)
Gelukkig gebruik ik ‘maar soit’ nooit :smile:

3 likes