Duimen dat een van de twee past, want ik ga volgende week op vakantie en heb bijna alleen maar jurken met lange mouwen.
Via ali express. Ik vraag me wel af of ik ze er een beetje oke dr uit krijg.
Oeeh jaa zigzag schijding
Mag ik vragen welke maat je hebt en wat je hebt besteld?
Heb die sticks net ook besteld vd week met een te korte skort weer schuurplekken gehad
Ja idd! Ben ik echt menig festival blij mee!
Regelmatig in de aanbieding voor een euro ook
Ik heb 39,5 en heb 39-39,5 besteld en die zitten perfect.
Oh door jou kom ik erachter dat deze tegenwoordig dus ook in maat S te koop zijn. Ik heb ze vorig jaar gratis gekregen van Alpine om te testen en toen was er alleen nog een standaard maat. Ik vind ze echt perfect qua demping maar ze zitten niet lekker omdat ze te groot zijn. Ik ga even op zoek naar maat S dus want dat lijkt me comfortabeler. Waar heb jij ze gekocht? Op de site zag ik dat ze er niet meer zijn nu.
Ik wil me bijna verantwoorden voor deze aankoop maar dat hoeft helemaal niet want ik verdien dit gewoon. Hard genoeg gewerkt de afgelopen tijd.
Edit: het is de Chloé kiss bag in small.
Wow mooi!! Heb nog nooit zoiets gezien, heel mooi en classy
Ik heb ze bij Etos gekocht. (Specifiek Etos Makado in Beek)
Ja even de warmte ontvluchten en wij hebben thuis ook een winkelcentrum genaamd Makado. Dus dat vond mijn dochter wel leuk.
Nu is meteen mijn vraag:
Wat vond je van de Makado? Werd je teruggesleept naar de jaren 80? Dacht je dat in een soort DDR kermis terecht was gekomen? Heb je de mensen geobserveerd?
@Oprah so exciting, een buitenstaander die we vragenvkunnen stellen!
Haha het is volgens mij opgeknapt de laatste jaren want het was allemaal fris en modern!
Jammer zo te horen
Ons Makado zit nu flink in de verbouwing. Die had van die spiegelplafonds
Waar had jij ze besteld?
Even een shitload aan waterijs ingeslagen, ik heb me nog ingehouden. Hier kan mijn vriend met deze hitte een week mee doen denk ik haha.
Hij eet het hele jaar door ijs, alleen nu wel veel meer natuurlijk haha