Show je laatste aankopen #9

Ik heb de Loop experience pro, met van die uitneembare ringetjes erin. Voor het concert was het perfect zonder de ringetjes. Met de ringetjes gebruik ik voor klussen (we zijn ons huis aan het verbouwen). Die ringetjes zijn een extra demping.

En ik heb ook de quiet voor slapen.

3 likes

Ja ik hoor veel goede reacties, heb ze nog niet binnen, maar ben heel benieuwd!

2 likes

19 likes

Ja ik ben er ook super blij mee, eindelijk oordoppen die er niet uit vallen :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

2 nachten naar Dusseldorf met mn zus :man_dancing:t3:

50 likes

Weekendje gent (hent)

87 likes

Heniet ervan!

32 likes

Haha leuk!! Veel plezier!

5 likes

Ga cocktails drinken in the Cobbler. Is aan het water en in een van de gebouwen op je foto.

5 likes

's nachts online shoppen bij H&M, het zou verboden moeten worden

16 likes

Bobbi Brown “crushed” - in a jam, give a fig, cheeky peach & boss pink via Veepee voor €54,40

Oh en eindelijk een nieuwe prullenbak via Wehkamp

15 likes

Het is een deken! Ze hebben ook een dekbedovertrek in deze print maar ik vind vaak de stof niet fijn aanvoelen bij overtrekken van HM.

4 likes

deze is tof. waar heb je hem gekocht? ik zocht hem online maar kon hem zelf niet zo 1,2,3 vinden.

Edit: en nu na dit bericht natuurlijk wel. got it

5 likes

Little green bag via bol.com :+1:

6 likes

ik weet niet of je hem nog retour kan doen. maar bij littlegreenbag is die in de sale.

7 likes

Heb hem via bol gekocht voor €62… vond ik al redelijk :upside_down_face::stuck_out_tongue_closed_eyes:

6 likes

Langs Broese geweest. Moet nu met een hele zware tas de hele dag naar school oeps.

33 likes

Aaah If we were villains :heart:

6 likes

Ben heel benieuwd!

4 likes

Hahaha wou al op je poll reageren, max 2 boeken per keer om deze reden

3 likes