Show je laatste aankopen #9

Waar zou dat moeten staan?

2 likes

Heb je de app wel op je telefoon? Bij mij staat het boven ‘Afbeelding delen’.

1 like

Goede tip hoor. :wink: Maar ik zit vrijwel nooit op mn telefoon op fora, maar altijd achter dw computer. En je kunt bij google ook wel reverse image search doen, maar dat vind ik teveel gedoe.

4 likes

Ah nee, goed punt om mee te beginnen misschien :face_in_clouds:

7 likes

Ik ben chagrijnig, kon niet kiezen en inderdaad handig tasje voor vakantie.

30 likes

Het kan denk ik enkel in een browser van Chrome, aangezien het een applicatie van Google is. Verder heb ik een android, dus ik weet niet hoe dat met ios werkt verder.

2 likes

Allebei vandaag gekocht:

Midi jurk van Uniqlo, echt een fijne stevige stof (mix van katoen/linnen/viscose)

Oversizede maxi jurk van COS. Door die asymmetrische details is er toch nog een beetje vorm in maar ik hou van losse jurken in de zomer

26 likes

Vandaag is mijn Ninepine broek geleverd. Een kleine update aangezien velen hiernaar vroegen:

• verzending duurt een week
  • het is een mix van een legging en een dunne jogging
  • het materiaal is heel zacht maar doet me een beetje denken aan neopreen materiaal, zit wel heel lekker
  • ik heb maat XL genomen (1m74 en 75kg) en zit goed, aan de buik en de billen wel nauwaansluitend
    Verder weet ik niet of ik ooit nog 72€ aan een joggingbroek zou uitgeven :laughing: ik denk dat je zoiets gelijkaardigs ook kan vinden in een decathlon of andere sportwinkel voor minder geld
12 likes

Heeft iemand toevallig gezien of het Uniqlo heupastje in de winkel in Amsterdam of Den Haag verkocht wordt? :grin:

2 likes

Maar een decennium na de hype.

28 likes

Op insta stond gisteren dat de tas in Amsterdam weer op voorraad was

2 likes

Alleen in Amsterdam als het goed is

2 likes

x100

(je moet wat)

22 likes

Ging op zoek naar posters, maar zag op de eerste pagina deze en ik moest ze meteen hebben.

Van Urban Outfitters

55 likes

Crumpets :heart:

7 likes

Ik wil die caramilk, lijkt me vet lekker.

10 likes

10 likes

Volgend jaar pas, maar nu al zoveel zin in!

14 likes

Die Caramilk is goddelijk !

1 like

Kom hale

4 likes