Waar zou dat moeten staan?
Heb je de app wel op je telefoon? Bij mij staat het boven ‘Afbeelding delen’.
Goede tip hoor. Maar ik zit vrijwel nooit op mn telefoon op fora, maar altijd achter dw computer. En je kunt bij google ook wel reverse image search doen, maar dat vind ik teveel gedoe.
Ah nee, goed punt om mee te beginnen misschien
Het kan denk ik enkel in een browser van Chrome, aangezien het een applicatie van Google is. Verder heb ik een android, dus ik weet niet hoe dat met ios werkt verder.
Allebei vandaag gekocht:
Midi jurk van Uniqlo, echt een fijne stevige stof (mix van katoen/linnen/viscose)
Oversizede maxi jurk van COS. Door die asymmetrische details is er toch nog een beetje vorm in maar ik hou van losse jurken in de zomer
Vandaag is mijn Ninepine broek geleverd. Een kleine update aangezien velen hiernaar vroegen:
- verzending duurt een week
- het is een mix van een legging en een dunne jogging
- het materiaal is heel zacht maar doet me een beetje denken aan neopreen materiaal, zit wel heel lekker
- ik heb maat XL genomen (1m74 en 75kg) en zit goed, aan de buik en de billen wel nauwaansluitend
Verder weet ik niet of ik ooit nog 72€ aan een joggingbroek zou uitgevenik denk dat je zoiets gelijkaardigs ook kan vinden in een decathlon of andere sportwinkel voor minder geld
Heeft iemand toevallig gezien of het Uniqlo heupastje in de winkel in Amsterdam of Den Haag verkocht wordt?
Op insta stond gisteren dat de tas in Amsterdam weer op voorraad was
Alleen in Amsterdam als het goed is
Ging op zoek naar posters, maar zag op de eerste pagina deze en ik moest ze meteen hebben.
Van Urban Outfitters
Crumpets
Ik wil die caramilk, lijkt me vet lekker.
Die Caramilk is goddelijk !
Kom hale